andreita med 2 prinsesser Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Bestilte den endelig etter 2 maneder leting pa nettet, veldig billig (her i spania koster den med bagen 7100 kroner, og i Tyskland pa nett kostet den meg i dag med bagen 2900 med forsendelse og alt Vil dere se den: Det er ABC design 3 tec sort og hvit kombivogn:
-98-11-13 Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 jeg kjøpte også vogn i Tyskland ...og alt d andre som bilsete base etc og vi har spart sykt mye penger
-98-11-13 Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 d er iallefall den jeg kjøpte, en Boggaboo med vinter dekk Jeg tror HI bor i Spania......virka sånn på innlegget lite sansynlig at den er god på vinterføre
SNURF 5 GUTTER Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Kjenner ei som vurderer denne vogn. Det ho var spent på om den er godt på vinterføre. Boggaboo har ho ikkje nevn om, men ho har hvore på tanken STOKKE si.
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Altså, jeg syns Stokke er dødskul! Særlig god på vinterføre, skal man ikke være rakettforsker for å se at den ikke er.
respektatauten Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 hihi, kunne ikke sagt det bedre enn deg tjålsi! set lyser jo kjøpesenter på laaang vei av stokke si vogn, og det å være god på vinterføre er sjeldent en god kombinasjon med kjøpesentervogner som har problemer med å komme seg over humper på størrelse med dørstokker..
*To the stars and back* Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Hei hei:) Deilig og endelig være i boks med barnevogn! Etter mange anbefalinger bestilte vi også vogn gjennom Tyskland, på nettstedet funsport4all.de Vi har regnet ut at vi sparer halvparten av det vognen koster i Norge! Valget falt på en TFK Joggster Twist, svart sportsdel og rosa hardbag:) I tillegg handlet vi masse tilleggsutstyr som også kom på halv pris ift i Norge! Ønsker dere å ta en titt så se gjerne på linken under;
andreita med 2 prinsesser Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2011 Hei, ja jeg bor i spania har lest litt innlegg om vognen og norske mammaer er veldig fornoyd med den men ikke god pa vinterfore har jeg lest
Happymom74 Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 Ble det billigere enn i Norge selv med frakt, moms og toll?
*To the stars and back* Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kan forsøke å sette opp et lite regnestykke; TFK Joggster Twist + hardbag kom på 590,55 Euro, som per dags dato er 4643,02 NOK (denne summen kan forandre seg noen kroner opp og ned ift hvordan kursen er). I Norge koster den samme varen 8698,- sist jeg så etter (Barnas Hus). Prisen på 590,55 Euro er inkludert tysk mva på 19%. Ved frakt til Norge skal du trekke fra den tyske mva og legge til den norske på 25%. Shipping (frakt) til Norge kommer på 39,90 Euro (313,70 NOK), og i tillegg til dette kommer det distribusjonsomkostninger på 187,50 NOK. Kjøp over 500 Euro gir dessuten 3% rabatt om man velger å kjøpe gjennom denne siden: funsport4all.de Vi derimot, er så heldige at vi skal til Kiel med ColorLine denne måneden og plukker derfor opp vognen der. På denne måten slipper vi å betale shipping/frakt, distribusjonsomkostninger og norsk mva. Varer mellom 2000-5000,- kan taes med toll og avgiftsfritt inn til Norge ved opphold i utlandet på over 24 timer. Mailkorrespondansen med funsport4all.de har fungert kjempefint og vi opplever så langt å ha fått svært god service. Da det kan være litt problematisk å orientere seg på tysk så har vi sendt bestillingen på engelsk via mail og de har ordnet resten. Så da gjenstår det bare å se da, om vognen er på plass i Kiel som avtalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå