Gå til innhold

Hei. Noen som får opp noe på fødsel her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 19 oktober.. noen som føler noe rundt når jeg føder? Kan se tilbake ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt her jeg :)

Skrevet

Er forresten født 30.01.85 :)

Skrevet

Dytter en siste gang, i håp om at noen kan ta en titt :)

Skrevet

Optimist som jeg er så dytter jeg enda en gang... jeg kan se tilbake, enten med kort eller energi/intuisjon :)

Skrevet

Fikk en følelse av 15. oktober her..

Er intuisjonsfølelse..

Skrevet

Spennende ;) Da har jeg 13, 14 har blitt nevnt og nå 15, kanskje det blir en lang startfase :P

Takk for svar :D

Skrevet

Håper jo på at du får en rask fødsel, men kan være starten kan ta litt tid ja..

Bare hyggelig =)

Skrevet

hei :)får opp tallet 16 og 17 så håper en av de dagene kommer det noe ut :P

Skrevet

Hei.

Måtte bare si at jeg fikk opp den 14....:) tror ikke d blir så lang fødsel jeg da...bare at du tror den starter flere ganger liksom...:)

Om du orker se på når jeg blir gravid neste gang, og kjønn...

og evt økonomi og jobb...(du kan jo se om du klarer å se hvor mange barn jeg har og kjønn og evt hvor mange jeg får tilsammen, har ikke planer om barn enda..har en baby på 4mnd så...)

Lykke til med fødsel..

Tror du må prøve å bruke intuisjonen din på deg selv de siste dagene, altså skjerme deg litt fra alle andre og konsentrere deg om de selv:) Ikke at d blir noe hard fødsel, men du trenger å vere 100% bare deg og babyen ;)

klem;))

(f.13.04.83 jeg da...)

Skrevet

Takk for svar stratosen :) Jeg selv har troen på den 14, at det setter skikkelig igang den 13 og han kommer ut den 14 ;) Og ja.. jeg kjenner nå, når jeg har tatt en del her inne at det tar på, litt hodepine og litt mer sliten enn jeg var igår :P Så skal nok roe det litt ned igjen snart ;)

Så skal vi se på deg :)

økonomien får et løft på nyåret ser jeg, kanskje du ska i ny stilling?

Noe graviditet får jeg faktisk ikke opp på deg.. så om det skulle være, tror jeg det er lenge til..

Har du to fra før? Tør ikke kjøre så hardt på der, da jeg ikke heeelt stoler på meg selv akkurat nå på slutten av graviditeten :P

Skrevet

jepp jeg har to gutter og ønsker meg ei jente neste gang...har ikke planer om en til før om 3år ca....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...