januarbaby012 Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hei vakre gravide damer Jeg er 26 uke på vei. Har vært på ul for en skjekk, der fant de ut at på den ene side av forsterets hodet er det Aarachnoidal cyste (( som er små pose med væske. Vet du om det er farlig for fosteret eller kommer den til å forsvinne av hodet til forsteret når hele hjernen er utviklet?? finner veldig lite info om det på nettet. (( er veldig lei og redd (
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Det er normalt å ha væske i subarachnoidalrommet i hjernen. Noen ganger tar deler av denne væsken form av en cyste. Funnet blir ikke helt sjelden påvist som en asymptomatisk og tilfeldig funnet tilstand hos voksne som får undersøkt hodet av andre grunner. Slike cyster er ikke farlige i seg selv. Hvis de er ekspansive kan de evt. komme til å utøve trykk på andre hjernestrukturer og derigjennom gi symptomer. De kan da evt. dreneres.
januarbaby012 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hei Smart, sjarmerende og spesiell takk for at du tok deg tid til å svare får se hva slags info får jeg på mandag da skal jeg besøke en nevrolog.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Så bra. Da får du forhåpentligvis et svar som kan relatere mer grundig til situasjonen i deres tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå