♥ Min engel ♥ Skrevet 5. oktober 2011 #26 Skrevet 5. oktober 2011 - 2 idag, men det føles virkelig som en evighet!! Hvorfor skal kroppen gi oss alle disse "falske" tegnene. Blir rimelig frustrert Og som flere skriver, hvorfor skal alle mase. Meldinger og telefoner hele tiden om hvorfor jeg ikke har født enda!!?? Hva er det for noe tull!!! Skulle gjerne ha født for tre uker siden jeg! ) Hvilke planer har dere damer for dagene fremover da, for å få tiden til å gå? Jeg må dra meg opp av sofaen nå for å støvsuge og rydde litt. Har ikke orket noe husarbeid på noen dager, så d trengs
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. oktober 2011 #27 Skrevet 5. oktober 2011 Huff ja, det er rett før jeg ikke gidder å ta telefonen lengre....en dag skal jeg ta igjen ;-D Har lagt planer hver dag denne uka, i morgen skal jeg på kafe med venninner + å handle inn litt småting som mangler til babyen og på fredag blir det den store rengjørings og handle dagen! Lørdag = bake pizzaboller sammen med 2åringen og på søndag SKAL jeg på overtidskontroll OG bli satt igang!!! :-D (skal grine meg til det om så er) Dere andre da? Hva finner dere på når dere venter?
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. oktober 2011 #28 Skrevet 5. oktober 2011 Da har jeg født 4 dager over menstermin! Og på ultralydtermin! Ei nydelig prinsesse!!!! Sender fødestøv til dere alle!! Skriver fødselshistorie senere. Men det var nok stripping i går som satte det hele i gang til meg!
♥ Min engel ♥ Skrevet 5. oktober 2011 #29 Skrevet 5. oktober 2011 Åååå så kjekt. Gratulerer så masse 81-Mamma<3Fødeklar! Jeg tar med meg fødestøvet i sengen og "tvinger" min kjære til litt action!!! Nå skal det fødes altså!!!!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. oktober 2011 #30 Skrevet 5. oktober 2011 Ååhhh..gratulerer sååå masse!! Kos deg masse nå den første tia! Håper jeg kommer rett etter;-)
09+11+15 <3 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #31 Skrevet 8. oktober 2011 Ja, da sitter jeg her på dag 9!!! Ganske lei, men blir satt i gang i morra kveld så ser lyset i enden av tunnelen. Noen flere som ikke har født enda?
09+11+15 <3 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #32 Skrevet 8. oktober 2011 Gratulerer så masse heldig-gris
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. oktober 2011 #33 Skrevet 8. oktober 2011 *rekker opp hånda* 6 dager over i dag, og skal på overtidskontroll i morgen! Denne krabaten trives godt inni magen tydeligvis! Er det max 10 dager over man går nå?? Eller er det individuellt?
09+11+15 <3 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #34 Skrevet 8. oktober 2011 Det er forskjellig fra sted til sted. Men På SØF der jeg skal føde så er det max 12, men pga min bmi før graviditeten så tar de meg et par dager tidligere. Er glad for det Du får smøre litt tjukt på om hvor forferdelig du har det på kontrollen, så kanskje du får litt fortgang. Hvor skal du føde hen?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. oktober 2011 #35 Skrevet 8. oktober 2011 Skal føde på SUS i stavanger. Ja jeg får presse frem noen tårer i morgen! Kjenner jeg er PASSE lei nå ja! Føler ikke denne kroppen har tenkt å føde uten hjelp...dvalemodus! Hmm...har det noe med bmi å si..hadde høy bmi før jeg ble gravid..kansje jeg også slipper et par dager da! :-) *håpe*
81-Mamma<3<3 Skrevet 8. oktober 2011 #36 Skrevet 8. oktober 2011 Får håpe du slipper å gå lenger. Er uansett ikke mange dagene igjen! Dere må ha lykke til alle sammen! Vi har kommet hjem med prinsessa og koooooser oss masse! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå