Gå til innhold

hjelp! Jeg er så svimmel, har flere ganger holdt på å besvime....normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kjøpesenteret i sted, var der ikke lenge fordi jeg var preget av å være så svimmel. Var 8innom to butikker og måtte sette meg ned tre ganger fordi jeg trodde jeg skulle gå i bakken. Siste gangen var verst, da gikk det virkelig rundt for meg og jeg måtte kjempe for å komme meg til en benk. Drakk litt brus hver gang og det hjalp etter noen få minutter. Begynner med at jeg blir fryktelig tungpusten og føler at jeg ikke får nok luft.

Er 32+1 og har forøvrig mye vondt i nederst i magen om dagen(vet ikke om det har en sammenheng)

Dette med pusteproblemer kommer ofte, det kan komme selv når jeg sitter her i sofaen. Veldig ubehagelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg også hatt det og da har det vist seg at jeg har veldig lavt blodtrykk. Det som hjelper da er å drikke masse vann. JM min sa jeg burde drikke noen liter om dagen. Det klarer jeg ikke,men det hjelper hvis jeg drikker noen glass altså....

Pusteproblemene kommer kanskje av at det er så trangt i magen? Det sies jo at når babyens hode fester seg så skal det bli bedre.

Lykke til!

Skrevet

Slik har jeg også hatt det og det viste seg at jeg har litt lavt blodtrykk. Er veldig ubehagelig når det kommer, men ifølge min JM er det ikke noe farlig. Må bare ta det med litt ro og sette meg ned når jeg føler jeg blir svimmel. Hvis jeg ikke gjør det så er det nesten så jeg detter i bakken

Skrevet

Jeg har det sånn jeg og... har det sånn akkurat nå faktisk, sliten og svimmel og har det sånn ofte egentlig... har også vondt nederst i magen innimellom :P Men jeg har som de andre også sa lavt blodtrykk så kan jo kanskje ha noe med det å gjøre, for jordmor spør meg om jeg er mye svimmel pga det... har du lavt blodtrykk?? =) Puste greiene også er slitsomt, jeg begynnte å få det ganske tidlig, da livmoren min er litt over gjennomsnittet, men jeg tror jeg har blitt vant til det eller noe, for det er ikke like ille lengre *bank i bordet* =)

Skrevet

du har nok hatt blodtrykksfall. da blir man skikkelig svimmel og ser stjerner og sliter med å puste.

har hatt det sånn omtrent daglig den siste mnd så har lært meg å kjenne når dem kommer..

spis regelmessig og drikk masse vann. ha alltid en sjokolade eller noe annet med sukker i lett tilgjengelig. jeg har feks alltid en sjokolade liggende i bilen i tillfelle jeg merker det når jeg er ute å kjører.

Skrevet

jeg har foresten ikke lavt men høyt blodtrykk så det kan komme av det også for hvis kroppen har vendt seg til det høye blodtrykket så får den et lite sjokk hvis blodtrykket plutselig blir normalt igjen også

Skrevet

Jeg ville fått sjekket jernlageret,jeg har også hatt det slik,fant ut jeg hadde fryktelig lite jern-nå har jeg tatt jerntabletter ca 1mnd og har sluttet å være tungpustet og svimmel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...