Gjest johmon Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Vannet er gått, men ingen rier enda. Så kjedelig å vente. Har vært på Ahus i går og skal tilbake i dag. Prøver alt for å få noen rier, men nei da. Kan gå sånn frem til søndag før de setter meg i gang. Har ikke lyst til å vente så lenge. Noen gode forslag for hva jeg kan gjøre for å få i gang riene?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Kan du virkelig gå helt til søndag??? når vannet mitt gikk sist gang på morningen, fikk jeg beskjed om å komme opp neste morning for å bli satt i gang hvis ikke noe var skjedd. Og det var faktisk på kk Haukeland!! Men her tok det bare 3-4 timer, så startet de. Håper du snart får rier da, sånn at du slipper å bekymre deg helt til søndag.. Lykke til
andreita med 2 prinsesser Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 med forste mann min gikk vannetl lordag kl 12.00 og hadde ingen rier og ble satt i gang sondag kl 09.00 og jenta mi ble fodt sondag kveld kl 22.30, man kan ikke ga saaaaaaaaaa lenge uten vann, hadde ikke akseptert det, reis tilbake og forlang og bli satt i gang om ikke det skjer av seg selv
m240 Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Så trist det er da. vannet gikk på meg for 1 uke siden. da ringte jeg føden og fikk besked om å komme. Var der kl 07.30 om morgenen. Ble strippet og til slutt ble jeg satt på drypp. Så kl 16.00 kom jenta mi til verden. Så stå på og ikke gi deg du. Lykke til :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Huffamei. Synes det er rart at ikke heeele landet har lik praksis:( masse Lykke til. Håper det kommer igang lenge før den tid.
Gjest johmon Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Syns også det er kjempe rart. Var på kontroll i dag og regner med å bli satt i gang i morgen. De sier at fostervannet fyller seg opp 6 ganger i løpet av dagen og det har jeg merket. Lekker som en sil.... Når jeg hører dere som blir satt i gang så fort syns jeg det er ekstra rart. Da skal jeg stå på krava i morgen. Merker i hvert fall masse liv i magen, så det er jo positivt da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå