Gå til innhold

Føler jeg må oppklare noe når det kommer til uttrykket MILF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man er ikke MILF om man har fått en unge som 19-åring, har silikonpupper, overfarget hår og trutmunn presset inn i webcam på bloggen sin eller på facebook.

En MILF er en kvinne på 40+ som tar seg såpass ut at kompisene til barna hennes sikler på og onanerer til på ungdomskolen og videregående.

Stifler mum, sier jeg bare ;))

Sånn, det var godt å få luftet meningene mine litt, dette er noe jeg har tenkt på lenge ;)

Fortsetter under...

Skrevet

hehe... Tror dessverre mange smårips har misforstått den, ja ;)

Skrevet

Hehehe, det tror jeg også ;))

Skrevet

men man er da fremdeles en mamma om noen kunne ha tenkt seg å knulla???;)dermed MILF.......

(Og nei jeg er IKKE en ungberte med trutmunn oppi kamera;) )

Skrevet

Haha! Det beste er gamle skinn som selv erklærer seg som den milfen! Herregud så tragisk!

Annonse

Skrevet

Haha, godt du fikk rettet opp i den misforståelsen da ;)

Skrevet

Man kan vel streng tatt bare bruke MILF om en kvinne som er gammel nok til og vær ens egen mor. Gitt at gutten/jenta som kaller 20-åringen en MILF ikke er over 5-6 år,- som MYE; så kan hun vel strengt tatt ikke være MILF....

Med mine 34 år kan jeg vel maks være MILF for noen på 15-16.....Ikke at jeg ER det,- men håper at jeg har greid og begrense et mulig forfall og kan bli kalt det om en 5-6 år av "Oppegående" 20 årige gutter :o) He-he.....

Trodde nesten at jeg hadde misforstått uttrykket, men har spurt flere engelsktalende, og der menes det på denne måten. Selv om det også der blir misbrukt av tenåringsmødre.....

Skrevet

En mamma til barn som jevnaldrende gutter (til barnet altså) vil knulle.

Her snakker man altså om tenåringsgutter. Ikke små barn og babyer.

Skrevet

Jo, men jeg antar at kompisen til 3-åringen ikke har i tankene at mammaen til bestisen er knullbar...

Skrevet

MILF er MILF, ferdig med det. :) om du er 20 eller 60 spiller ikke noen rolle, du er fremdels noens mor som noen har lyst å "leke" med:P

Skrevet

Men disse "noen" er ment som tenåringsgutter!!

Skrevet

Faktisk så feil som det går an å bli anonym 13:39. At en voksen mann vil knulle deg fordi du har barn gjør deg ikke til en MILF. Men at et "barn" altså en tenåringsgutt som er venn med ditt "barn" har lyst til å knulle deg eller sitter og onanaerer mens han tenker på deg, DET gjør deg til en MILF.

Annonse

Skrevet

jeg står på mitt, jeg er en MAMMA som noen vil KNULLE-derfor MILF.

Skrevet

Hehe, er det virkelig noen som har misforstått dette altså?

Trodde virkelig det var allmenn kjent at for å være en milf må vennene til barnet ditt være "forelsket" i deg...

Tviler på at vennene til en 1-åring blir kåt, så da kan ikke en 20-åring være milf. Du må ha barn som er store nok til å ha venner som sikler etter deg.

Skrevet

13: 47: helt enig der!ellers hadde det hett noe helt annet....hvem er I liksom?

Skrevet

men MILF betyr jo Mother I like to fuck elr noe sånt...I kan jo være postmannen.....som det i mange tilfeller er:P

jaja myfriendsmum I like to fuck da...for å få det rett...

Skrevet

Man blir en milf når noen som er myyyye yngre enn deg synes du er pulbar, altså noen du kunne vært mammaen til!

Du blir ikke milf når du har en unge på 2 år og nabomannen på 30 år synes du er fin.

Hele poenget er at du er for gammel for den som sikler på deg.

Skrevet

"Noen" er et barn - derav: Mother I like to fuck. Om en voksen mann ønsker å knulle deg så er du en WILF (woman I like to fuck).

MILF er et uttrykk funnet opp av tenåringsgutter. Og uttrykket handler om tenåringsgutter som ønsker å knulle mora til en, eller flere, i gjengen. Det handler ikke om voksne menn som ønsker å pule småbarnsmødre.

Skrevet

og jeg ER fremdeles en mamma som noen vil knulle, uansett:)jeg er mamma/kvinne u name it

Skrevet

Man kan ikke si det om seg selv. Det er noe en ungutt må si om deg. Altså som sakt her, så er dette et uttrykk skapt av unge gutter som mener mammaen til kompisen er hot. :)

Skrevet

Herlighet, har du littegranne tungt for det eller kverulerer du bare for gøy?

Det ligger en bestemt betydning i dette uttrykket, og det er at "smågutter" vil ha seg med mammaen til en kamerat.

At du er en pulbar mamma er helt greit det, men det går ikke inn under akkurat dette uttrykket ;)

Skrevet

Dere som argumenterer så hardt, og nekter å forstå det HI og vi andre sier;

er dere selv ungjenter som har et lite barn/baby? Nettopp disse jentene som har misforstått uttrykket?

Vi prøver å forklare at det hjelper ikke om du er 20 år, har et barn og en annen voksen MANN har lyst på deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Få det inn i hodene deres!!! GRRRRRRRRRRRRR!!!!!

hehe

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv Anonym 14:01 ;))

Skrevet

vi er mødre og knullbare sådan;) dermed MILF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...