Gå til innhold

Hvor lang tid på å bli gravid etter SA?

Nanna1984

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Jeg lurer på hvor lang tid dere brukte på å bli gravid etter dere mistet? Jeg hadde en SA onsdag 21. september.

Jeg har fått beskjed av gyn om å vente en syklus før vi prøver igjen, men jeg har ikke noe lyst til det i og med jeg har hatt 6-ukers sykluser, blir så lenge å vente! Noen som har erfaring på området?

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde en dødfødsel i 2009, og vi prøvde ikke på en stund så jeg kan ikke svare deg på det. Men jeg fikk iallefall beskjed om å vente en syklus fordi det er stor sjans for å miste igjen dersom man blir gravid med en gang igjen..lykke til :)

Hei Nanna 1984

Jeg har mistet tidlig (5.-6. uke) og blitt gravid ca to uker etter begge gangene. Ringte legen min etter 2. SA for å undersøke om jeg burde vente en syklus med å bli gravid igjen, men legen sa at gynekologer ikke lenger anbefaler å vente. Det er ingenting som tyder på at det har noen hensikt. Jeg er nå gravid for 3. gang og håper det går bedre denne gangen :) men jeg mistet som sagt tidlig, så det regnes nesten som en kraftig mens bare...

Håper du ble litt klokere :/ Det er veldig vanskelig når det er så mange meninger og råd. Håper det ordne seg for deg snart :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...