Gå til innhold

Cerazette slutt for to måneder..null mens..erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på Cerazette for å få kroppen på rett kjør, og klar for produksjon av barn nr. 2.Har ikke tenkt mye på eggløsning, så jeg har ingen aning om jeg har hatt el.

Siden jeg sluttet å amme for 3 måneder siden, har jeg gått mye ned i vekt. Håper ikke vekt tapet har hjulpet på å "utestenge" mensen.

Vet ikke om jeg bør kjøpe meg g-test, eller om det er best å la være, siden det er "vanlig" å slite med å få igjen mens etter minipille.

Noen erfaringer eller råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det 6 uker før mensen kom igjen. Ble gravid på neste pp

Skrevet

Brukte 3 måneder på å bli gravid etter Ceracette-stopp. Det var "lenge" til å være meg, som med de to første ble gravid på 1.pp. Cerazette er i mine øyne en møkkapille. Greit nok at jeg slapp å ha mensen mens jeg gikk på de pillene. Men hormonelt sett føler jeg de har ødelagt meg, selv 1,5 år etter at jeg slutta på de. Uten å si så mye mer enn det. Kommer aldri til å bruke de pillene, eller annen hormonprevansjon for øvrig, igjen.

Skrevet

Slutte med all slags hormonprevansjon?? Hva slags prevansjon ser du for deg å benytte deg av? Temping?

Er så glad for at jeg sluttet å ta de når jeg gjorde det, nå som jeg ikke er en aktiv prøver.

Er litt inne på samme tanken på å kutte ut hormonprevansjoner i fremtiden. Tok en graviditetstest igår, og den var klart negativ. Ulempen med at jeg ikke propper i med hormoner, er at jeg sliter megselv ut med tanker når jeg drikker litt alkohol. Ikke det at jeg har et stort behov for promille, men det er godt med litt av og til. Blir jo avholds av dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...