EiAndr Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 har BL som tydelig blir værre for hver dag som går, startet forsiktig for ca en uke siden. Har en tung dag idag, da smertene fra BL kom så tidlig som på formiddagen og ikke i 5 tiden som det har gjort de siste dagene. Det er vanskelig å skille om det er modning/menssymp eller bekkenløsninga som jeg kjenner i hele nedre del av mage og mellom beina. Det føles som alt mellom beina føles spreng hovent (men ingen pulsering, som det er i betennelse) Ja jeg syter litt idag, men må bare få ut litt... det hjelper kanskje å høre om andres erfaringer...
Edelweis Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Jeg lurer litt på det samme som deg. om det er BL eller modningen/murring jeg kjenner i ryggen/magen/underlivet. har masse nedpress og kynnere og det er slitsomt det også. Klarer ikke støvsuge eller vaske, kun vaske klær og ting som er i rett høyde, og det er slitsomt å bare sitte å se på støvet som samler seg opp også. må mase på mannen om støvsuging, og det skjer max 1 gang i uka helt forferdelig å ikke kunne klare å gjøre ting selv. føler meg kjempe lat rett og slett, fordi om jeg vet at jeg får svi i lange tider etterpå om jeg tar skrittet og gjør det likevel. ååhh... jeg skulle hatt litt motivasjon nå altså, for jeg er så lei. og alle sammen sier bare at jeg må slutte å syte og klage på at tiden går så sakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå