Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Har en datter som heter Malin. Kan en eventuell lillebror hete Mikkel? Er så redd for at han blir mobbet (Mikkel Rev). Utenom det så liker jeg navnet veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Mikker er fint:) Broren min heter Mikkel, er ni år og aldri blitt mobbet for det. Skal du ha et dobbeltnavn ville jeg valgt et navn som starter på en vokal. Andreas passer til alt...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Liker navnet godt jeg Tror nok ikke det er et mobbenavn, blir vel kanskje på linje med navnet Julie (å rome, å romeo!), de får høre det litt, men ikke noe heavy greier
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Tror alle navn kan bli mobbenavn... Mikkel (rev) er ikke akkurat det værste. Tror barnet kan være litt stolt når mamma synger om mikkel rev jeg Har hundrevis andre eksepler: Emiiiiil (forgremmade unge) Nina pina dreit på fina stine svinet even lager leven lise fise potetglise anne panne kåre med håret Tror du fint kan kalle han Mikkel
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Mikkel er kjempefint. Har også en bror som heter det og han er ikke blitt mobbet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Ja, det kan han. Han kan også bli mobbet pga hårfarge, klær, er for høy eller lav.. Hvis noen vil mobbe en finner de alltid noe å mobbe for. Ikke la navnet stoppe deg, kjenner flere som heter Mikkel som ikke har blitt mobbet for navnet. Kun en jeg kjenner som ble mobbet for navnet han heter Norman. Foreldrene mine tenkte å kalle meg Siv, men turte ikke pga mobbing av navn. Fikk et annet navn som jeg aldri ble mobbet for, men ble alikevel mobbet for alt annet. Gi gutten det navnet dere føler for. Jeg synes Mikkel er et fint navn:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Jeg heter Mikkel og her er Sven, han er så morsom min beste venn! HOho
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Søskenbarnet mitt heter mikkel. Vet du hva ? De eneste som har sagt mikkel rev er VOKSNE folk. Ja helt sant.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #10 Skrevet 30. september 2011 Mikkel testikkel og Jens Mens ville jeg personlig ikke valgt. Fine navn men gikk i klasse med begge to og de fikk høre det av medelever og tidvis lærere... Samme som Tam ( innvandrer ) Som alle kalte Tam - PONG!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #11 Skrevet 30. september 2011 Liker du det, så kall han det! Helt Ok navn, men personlig synes jeg det er finere i Danmark f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå