hildis :) Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 altså... slimproppen har gått!! jippi men synes det er så mye blod... noen som kan forklare??
StineH88 Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Hei! Det var ikke mye blod når min slimpropp gikk, det var mer en geleaktig klump med blodfarge i egentlig. Men tror dette er veldig forskjellige fra person til person. Men hvis man blør masse etterpå er vel det sikreste å ringe og høre hva man skal gjøre. Lykke til! =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Det kommer an på hver enkelt person... Hos meg gikk proppen 2 uker før fødsel (6 uker før termin) med første og det var ikke mye blod, men litt sammen med proppen bare.... ikke noe mer etterpå =) Ring føden/JM og hør med dem =)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Var blod i slimprommen med 2 av barna. Med 3 mann gikk den i deler og var ikke blod i. Kom derimot en god del blod sammen med en kraftig rie når jeg var igang.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Slimproppen min gikk under fødsel sist, Trodde det var mer fostervann som kom, men viste seg å være slimproppen. Var masse flytende slim for min del med noe rosa i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå