micro Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hei jenter!! jeg kjenner at jeg begynner å bli rastløs. 4 negative runder med assistert. og nå går turen til Danmark. Er det noen som kan se graviditet? 120580
Tante_Esel Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Hei. Jeg vet så godt hvordan du har det... vi har hatt 2 ferskforsøk og et frys (avbrutt) Så derfor ønsker jeg heller ikke å uttale meg så veldig om når jeg ser graviditet på deg... for det er vanskelig å takle spådommer oppe i disse situasjonene. Jeg får opp at noe positivt skjer i november... er det da dere skal i gang i danmark? Så må jeg også si at du skal bli gravid.. jeg føler du skal ha ditt eget barn! Ha håp, det er noe positivt i horisonten som du senda ikke kan se- sier englekortene... Masse lykke til!
micro Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 Tusen takk for tilbakemeldingen og at du tok deg tid til meg. ja det er vanskelig prosess, men vi har en sønn fra før som vi fikk med ISCI på første forsøk, men denne gangen vil det ikke klaffe. VI ønsker jo så inderlig søsken til ham. Vi har enda ikke skrevet noe avtale med Danmark, men skal i sluttsamtale på RIksen neste mandag. Får papirer og slikt da som vi kan sende over til Danmark. men som du sier så har jeg liksom fått ett barn fra før da, men håper nå inderlig at det blir fler. er spennende hva dere ser
micro Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2011 Dytter litt. Ikke at jeg er utaknemlig for svaret jeg har fått,men morsomt å kunne se om noen andre sa noe. :-)
VinterSol+2 Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 hm, jeg vet ikke om du vil like svaret mitt. jeg får opp Colombia, om det sier deg noe...
VinterSol+2 Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 forøvrig, fikk du barn i 07 eller 09? mener å huske deg fra da? eller var det noen andre med nesten likt nick?
micro Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg fikk en gutt i mars 09 ja. Spennende det med Colombia. Er det med tanke På adopSjon? Vi snakker endel om det, men ikke noe spes sted. Men noen her inne sier at vi vil få det til en gang til. Vi tenker på om å både stå på venteliste på adopsjon og ta isci i Danmark.
VinterSol+2 Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 ja, enten adopsjon eller unfangelse, kanskje. jeg har mistet tråden på deg nå, men "colombia" var det jeg fikk opp. Og det veldig klart. saksbehandlingstiden for adopsjon er lang, så i så fall er det bare å begynne prosessen. Barnet deres er der ute, iallefall. på den ene eller andre måten! jeg fikk også en gutt i 09, men han ble født i slutten av august da. men da husker jeg deg iallefall. hyggelig
micro Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2011 Vi tenkeR uansett å adoptere tredjemann. Eller ønske er å få en til nå først. Koselig å bli husket da, riktig at det var en sønn ja hehe. Er lov å prøve å se noen andre og. Er litt spennende å se hva dere sier. Men som du sier VinterSol+2 så vil det skje på den ene eller andre måten.
VinterSol+2 Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 ja, ha colombia i bakhodet da. så gleder jeg meg til å høre når/hvor/hvem det blir som får dere som foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå