Gå til innhold

Blir legetur og muligens UL idag da..kraftige menssmerter

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde jeg magesmerter fra navlen og opp til ribbeina..sånn ubehagelig magesmerte. Ikke stikkende på et sted, men liksom overalt. Mulig det var luftsmerter, har hatt treg mage dette svangerskapet. Men i natt og idag har jeg hatt kraftige menssmerter, og idag når jeg gikk på do var det en stor gulaktig "slim"klump i trusa..fikk nesten panikk en tur!! Har også vært plaget med mye sopp hele mitt voksne liv, og ekstra mye utflod(klumpete og rennende)i graviditeten. Hadde det forrige gang også, men kanskje mere flytende da. Ringte legen og fikk time idag, og hun sa jeg sikkert ble sendt til UL etterpå. Håper det, for jeg blir så nervøs av slike ting!! Dette MÅ gå bra! Sist svangeskap hendte det aldri noe sånnt(foruten veldig tidlige og mange kynnere)..hadde menssmerter da også, men ikke så sterke som de jeg har hatt i natt/dag. I tillegg har jeg vært litt kvalm igår og idag. mulig pga nervøsitet i tillegg:S

Flere som har opplevd dette og som kan berolige meg? :)

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Masse lykke til, krysser fingrene for at alt står bra til med den lille!

Må også si at jeg har hatt til dels kraftige"mensensmerter" fra første dag i dette svangerskapet, nesten sånn at jeg tenker nå kommer mensen! Hadde det ikke slik forrige gang, men fikk beskjed om at det var vanlig for endel flergangsfødende.

Hold oss oppdatert om hvordan det går da!

Da er jeg tilbake fra lege og UL. Tok urinprøve, crt(? husker aldri de tre bokstavene:)), blodtrykk etc men alt var fint. Ble sendt til UL og siden jeg skulle ha ordinær UL førstkommende torsdag, og de hadde god tid der idag, så ble det til at de tok den vanlige UL idag. Synd for samboer som ikke fikk være med da men.. Alt såg bra ut heldigvis!! Morkaka låg rett ved fødselsåpninga, så det blir en ekstra UL i uke 32 for å se om den har flyttet seg oppover. Tok bilder, målte alle målene og fikk termin 27.02.12. Og fikk vite kjønn, og det blir en gutt til :) Så da slipper jeg å tenke på å handle inn klær i rosa..kun vaske de lyseblå vi har på loftet ;)

Er utrolig lettet nå, men har fremdeles en del magesmerter/menssmerter. Ikke blødning heldigvis.

Så da satser vi på at alt fortsetter å være bra fremover :)

Tusen takk for lykkeønskninger :)

Den slimklumpen kunne de forresten ikke svare på hva var. Men jeg har vært plaget med sopp så det kan jo være en eller annen rar form for utflods"klump". Men den var mye større enn de jeg har hatt før da..og litt anna farge. Men så lenge alt såg bra ut så skal jeg prøve å glemme den :)

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Så flott å høre, takk for oppdatering;)

Og gratulerer så mye med en gutt til.... deilig å tenke på at man slipper å kjøpe alt nytt. Sitter her og irriterer meg over hvor mye rosa Hello Kitty stæsj vi egentlig har, blir liksom ikke så stas for lillebror etterhvert det;)

Hehe..så det blir gutt på dere også? Litt glad jeg slipper dette hello kitty-hysteriet ja..men guttene har vel cars og spiderman etc de også..slipper ikke unna uansett hvilket kjønn man får :) Men veldig praktisk å arve ja :) Har også ei venninne som venter gutt i disse dager, så da kan de bli kompiser etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...