Gå til innhold

Da blir jeg med her jeg :-)

Anbefalte innlegg

Å få baby i juni høres veldig flott ut!

Jeg er nå 4 uker på vei med barn nr 3 etter en MA med utskrapning for 8 uker siden. Overrasket over at det har gått så raskt å bli gravid igjen (jeg er ikke noe ungdom lengre nemlig - 37 år).

Jeg har to jenter fra før av på 9 1/2 og snart 12. Så dette blir et koselig tilskudd til familien, og jentene ønsker seg veldig en lillesøster eller lillebror. De vet om MA'en pga sykehusinnleggelse osv, så de er fullt klar over at vi prøver å lage barn. Spent på hvor lenge vi greier å skjule det for de denne gangen. MA var i uke 10+6, og min eldste datter hadde sterke mistanker om at jeg var gravid den gangen - hun er en meget observant jente.

Lurer på om man får noe ekstra oppfølging etter MA (i tillegg har jeg hatt en EX.U imellom jentene)? Jeg får vel høre med legen... Sist var jeg på en privat UL for å sjekke at alt var i orden, og da var barnet døende (hadde hjertefrekvens på 50 da jeg var der, og dagen etter var barnet dødt).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143628594-da-blir-jeg-med-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ex.u er extrauterint svangerskap = svangerskap utenfor livmora. Var gravid i min høyre eggleder, så den måtte de fjerne for den var helt ødelagt av embryoet som lå der og vokste :-(

Tror det går bra denne gangen. Sånn rundtomkring den tiden da egget festet seg i livmora, drømte jeg at jeg tok en graviditetstest som var positiv. Så jeg følte på meg at jeg var gravid, og ble ikke så sjokkert over positiv test allerede :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...