Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #1 Del Skrevet 29. september 2011 Kan hende at det finnes her en eller annen plass, men jeg vil ikke måtte lete! Er så greit med en oversikt over hvor mange som er pålogget/aktiv på forumet akkurat nå. Spesielt når en legger ut nye tråder litt sent på kvelden for eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 29. september 2011 #2 Del Skrevet 29. september 2011 Den ville uansett ikke vist et riktig antall. Jeg er garanter ikke den eneste som sjelden logger meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 29. september 2011 #3 Del Skrevet 29. september 2011 Da vi jeg heller ha en oversikt som viser hvor mange som har lest hvert innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 30. september 2011 #4 Del Skrevet 30. september 2011 Hei på dere. Vi hadde jo faktisk en boks som viste dette før, men den ble tatt bort på grunn av tekniske endringer. Jeg er usikker på hvilke muligheter vi har i det nye forumet, men skal høre! Takk for at dere sier i fra. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Del Skrevet 30. september 2011 Enig med Frokostquiz. Jeg er stort sett alltid pålogget selv om jeg befinner meg langt borte fra pc`n. Tror vi er mange som ikke gidder å logge av og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå