Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare seks uker på vei, likevel merker jeg allerede nå hvordan den gravide kroppen kommer tilbake.. Rompa blir større og hoftene bredere.. skrekk og gru..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to, har allerede problemer med endel av buksene mine fordi jeg har lagt på meg. Akkurat som det kommer endel kilo kasta på med en gang man blir gravid..

Skrevet

Godt det ikke bare er meg.. Det er akkurat som om graviditeten i seg selv medfører ekstra kilo - før magen kommer!

Veldig spent på hvordan det blir denne gangen, sist la jeg på meg 20 kg (mye i starten da og), til tross for trening og rimelig normal spising, og ser ikke helt hvor mye annerledes jeg kan gjøre..

Gode tips tas i mot med takk!! :)))

Skrevet

Samme her!! Er 8 uker og allerede lagt på meg et par kg!! Og føler alle buksene er ubehagelig stramme over alt!

La på meg 25 kg i forrige svangerskap og har absolutt ikke lyst å gå opp like mye i dette..

Skrevet

uff, jeg som ønsket meg symptomer men akkurat disse kan jeg godt være foruten...:) la på meg 21 kilo sist, og kjenner at magen min er skikkelig oppblåst nåi... Er 6 uker... Nei, gi meg heller litt kvalme enn alle disse kiloene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...