ønsker * magetroll <3 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 noen som ser noe på meg nå? har ikm i dag, tror jeg.. eller i morgen, så har ikke testet enda.. så noen som ser noe positivt denne gangen? 210488 gir tilbakemelding så fort jeg har testet tusen takk
-mtp- Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 få ikkr opp noe posetivt på deg denne mnd får du opp noe graviditet på meg i nærmeste tid? 17 04 86?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2011 får opp noe som skjer i slutten av nov litt usikker på hva, men kan godt være graviditet jaja, da kommer vell tanta i morgen
Happy H Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Tyrjente88, håper d snart blir spire på deg no! Er ingen spåer, men krysser fingre!!
Tante_Esel Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 heisann Får inn desember/januar på deg nå.. hyuseker ikke hva jeg har sett før jeg men... ser en gutt... Ser du når jeg blir gravid?031183
**Bellasnella** Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Nærmere jul/nyttår ser jeg baby på deg.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2011 adine jeg får opp noe i okt,nov neste år.. men litt usikker på om det er fødsel eller gravidtet
Athina' Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Heia vennen, nå er det jaggu lenge siden jeg har sett på deg :-) Sa vel okt/november på deg sist tror og jeg får enda gode følelser for november... tror ikke det er så lenge til det skjer, men det er noe du å slippe før det skjer.... kanskje er det stresset rundt dette, eller så er det noe annet som ligger deg veldig nært :-) Men det blir vennen, det blir :-) Hva med meg, er eller blir jeg? Varm klem
ønsker * magetroll <3 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2011 hei athina ja, har skjedd ting i det siste, som har gjort at jeg stresser litt ekstra med andre ting.. men enda irriterende at etter jeg nå er ferdig med pergo, så får jeg tydeligvis ikke el, siden jeg ikke har fått tr på besøk enda.. og negative tester! :/ menmen! får bare vente får ikke opp at du er gravid nå, men at det kommer straks
Tante_Esel Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 uff ja.. haaper ihvertfall at det skjer senest neste aat, for naa klarer jeg ikke vente lenger men uansett bedre enn min egen misstanke, som er graviditet i okt 2013...
Athina' Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Så og kjente at det var noe som ikke helt var som det skulle ja, og det er kanskje årsaken til at det ikke har klaffet enda, for jeg har sett deg som høst gravid før også og den har jeg holdt på lenge. Men vi vet jo vi som ser at enkelte ganger så skjer ting som påvirker - litt sommerfugl effekt og da er det lite å gjøre med ting dessverre :-( Men jeg følger med deg, og venter i spenning på den testen som sier GRAVID! :-)) Spennende at du får opp straks da, håper det betyr straks, og ikke drøyer så lenge hehe. Er jo ikke aktiv prøver lengre, men nå skjer det som skjer, og vet at vi treffer el rett som det er, men det er ikke det samme peset som sist :-) T
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 hei tror ikke du er gravid nå, men føler at du kommer til å føde i juli, så da er vel kanskje ikke så lenge til....neste pp tror jeg;) føler d blir ei jente;) Lurer på når du ser meg gravid igjen (ingen planer nå men og kjønn) har to gutter fra før og lurer også på hvor mange barn d blir til sammen...økonomi..og jobb... f.13.04.83 takk!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2011 håper det:) jeg får opp 2 gutter og ei jente, og jente kommer om noen år får opp rundt 2013, på litt seint på året
ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2011 dytter noen som ser noe? fortsatt ingen tr, og 11 dager på overtid! er det bare veeldig forsinka el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå