Gå til innhold

Det finnes vel helt alvorlig ingen menn over 15 og under 50 som faktisk bruker vanlig TRUSE, er det vel?

Anbefalte innlegg

I stede for boxer...

Altså, jeg vet jo at det finnes menn som gjør det, men jeg blir like sjokkert over det hver gang jeg ser det likevel.

Jeg tror helt ærlig ikke det finnes noe som er styggere og mer usexy enn det. Er jeg helt alene om å syns det?

Jeg skjønner at dere alle helt sikkert tror jeg er ute etter å provosere nå, men er ikke i utgangspunktet ute etter å provosere. Jeg har faktisk problemer med å forstå at menn vil ikle seg vanlige truser. Selv den aller mest sexy mann blir grusomt usexy med truser.

Ikke det at man skal gå rundt å være sexy hele tiden altså, det er jo ikke noe mål i seg selv det altså, likevel har jeg altså problemer med dette. Jeg så bare en mann med truse på tv for litt siden, en sånn skikkelig slapp truse (haha), og ble litt inspirert til et innlegg her.

Jeg må helt ærlig si at jeg hadde ikke klart å tenne på mannen min i truse, haha. Heldigvis grøsser han av truser selv da, så det blir aldri noe tema. Gjør det meg til et overfladisk og fæl person?

Fortsetter under...

Min mann trives best i truser, Rett og slett fordi det blir mer klamt og varmt i en boxer.

For meg er det ikke trusa som utløser tenning, men mannen i seg selv, så han får selv bestemme hva han vil gå med nedentil.

Mannen min går en del i truser. Bare fordi han er så lat at han ikke gidder kjøpe nye boxere, og så går han i skapet til faren sin (!!!!) når han er hjemme hos foreldrene og dusjer der (hvis vi er på besøk), og sånn har truselageret hans sakte men sikkert bygget seg opp.

Annonse

Mannen min bruker helst truser - iallefall på sommeren. han synes det blir altfor klamt og varm med boxer.

Det finnes mange sexy truser da:) F.eks Armani, Bjørn Borg etc.

Der er jeg enig med deg 23.38, truser blir på ingen måte mer sexy selv om de er produsert av Armani. Eller Bjørn Borg for den del..

Mannen inni kan godt være sexy altså, men det blir likevel totalt turn-off om personen har vanlig truse på.

HI

Exen min gikk med truser,jeg syns det var helt greit. Men jeg tror det er fordi jeg var vandt til at pappa gikk i truser. (utvaska falmete truser hehe)

Annonse

Becham finnes ikke sexy uansett hva han har på seg!

Men jeg hadde ikke brydd meg altså, mannen min bruker riktignok bare boxere, men om natta er han da naken uansett og da er da vi gjerne har sex ;)

Det gjør deg vel ikke til noen overfladisk og færl person, men du bør nok innse at det bare er du som er ett offer for moteindustrien og den påvirkningen den har på deg. Om du hadde levd på 1700 tallet hadde du sikkert ikke forstått at det var mulig å tenne på en mann uten hvit parykk.

Mannen min bruker boxer, men om han skulle finne det mest behagelig med truser - så får han da bare gjøre det! Det som han syens er mest behagelig å ha på seg får han velge selv. Det er HAN jeg tenner på, ikke plaggene han har på!

Jeg fikk "avvendt" gubben da vi ble sammen... Har ikke hørt noe om at de er verre å bruke boxer enn underbukse...

Forøvrig, så bruker mannfolk UNDERBUKSE ikke TRUSE!! Så visst det er truser det er snakk om, gjerne feminime i farge..da er jeg enig i at det er usexy uansett!!

• 12 år senere...

Synes begge deler er like fint. Liker best lange underbukser. Underbukse "krever" kanskje litt mer at man har en fin rumpe, noe som ikke er nødvendig i en boxer. Er det det som gjør at enkelte av dere er så opptatt av å presse boxershorts på fyren deres? 🙃

Anonymkode: 3ab2b...501

Pils skrev (1 time siden):

Menn over 40 er for gammel til boxer ...

Boxere er for mennn under 40 og yngere...  

Menn under 40 var nesten ikke født da denne tråden ble opprettet…

Anonymkode: 3ab2b...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...