Gå til innhold

noen som vet hva dette kan vere? IKKE NOE SPÅ GREIER.....

Anbefalte innlegg

Når du sover så merker du at noen ligger seg over deg (over dyna) og du klarer ikke å bevege deg blir bare presset ned i sengen og når dette går vekk og du skal ta på lystet er det ikke noe av lysene som slår seg på......

Noen som vet hva dette er?

OG nei det er ikke noe dørm

Fortsetter under...

eg er ikkje sikker på ka det er, men har hørt navnet på det flere ganger.. veit at det er flere som opplever dette.. det skjer når du er delvis i søvn... kan vøre ganske ekkelt men er ikkje farlig.. min mann opplever at han våkner men klarer ikkje å bevege kroppen....

Har opplevd det en gang for nesten 20 år siden, var grusomt. Var akkurat som en tung, grå sky/masse av ondskap som la seg over meg. Ikke en person, heller en "ånd" føltes det som. Kunne ikke se den, men kunne se den likevel... Fikk ikke puste.

Begynte å skli oppover veggen, og inn i en tunnel. Var sikker på at holdt på å dø, og ba til Gud om hjelp, og kom ut igjen og til meg selv.

Virket helt reelt, men etter noen år begynte jeg å lure på om det kan ha vært en drøm likevel.

Det skjer visst bare når man ligger på magen, har eg hørt. Etter dette ligger eg aldri på magen...

Har opplevd lignende. Våkner, men klarer ikkje løfte ein fing eller få opp øynene! Heilt grusomt. Får panikk nesten

Har og opplevd en gang at "noen" satte seg på sengo, hørte d raslet i dynen, dynen formet seg etter densom satt der, men var ingenting der!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...