Aprilripsen Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Når merka dere første spark med nr 2? Hvor tidlig er det fysisk mulig å merke bevegelse? Innbiller meg at jeg kjente noe på søndag, da var jeg 11+3... Med nr 1 kjente jeg først i uke 17/18..men har jo hørt at man kan merke det tidligere med nr 2.
strikkedilla Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Med nr 1 var jeg sikker på at det var spark jeg kjente da jeg var i uke 20 ca. Men jeg visste da at dette hadde jeg kjent en stund allerede uten å være helt sikker på hva det var. Med nr 2 var jeg sikker med en gang og da var jeg ca i uke 14.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Det var sikkert babyen du kjente.. Alle kjenner det på forskjellige tider. Med nr 1 kjente jeg det etter en lang dag med tran bukse, som jeg knappet opp! Da kom det to små bobler:) Men så kjente jeg ikke mer før et par uker senere. Med nr 2 kjente jeg første gangen i uke 13. Samme boblingen. Og kjenner den av og til enda Ikke ofte så klart. Er uke 16 nå. Gleder meg til å kjenne daglig liv! )
nelliik m/blå & rosa Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Med førstemann var jeg 15+3 når jeg kjente den aller første bevgelsen, kjente ikke igjen før uke 18 neste gang og det var ikke hver dag eller regelmessig. Men kjente det innimellom, og det var ikke til å ta feil av Det begynte å bli regelmessig rundt uke 22 den gang og vi la ikke merke til utvendig bevegelse før jeg var rundt 25 uker! Mens denne gang kjente jeg tydelige tegn til liv rundt uke 12-13. Og 14+5 fikk vi også bekrefet det jeg kjente på en ultralyd, da vi så sparket hennes samtidig som jeg kjente det ) Var i uke 19-20 da samboer kjente det for første gang, og 20+6 kunne vi begge se det på utsiden. Nå er jeg 23+1 og har kjent daglig + regelmessig liv de siste ukene nå Herlig!!
Aprilripsen Skrevet 30. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2011 Så koslig! Gleder meg veldig til å kjenne liv daglig jeg å!!
Miss_Mina Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 er nå i uke 21 og merker masse spark (!!) hver dag. vi kjenner dem utenpå magen også. husker ikke fra førstemann men synes dette er tidlig, men for alldel, bare moro! er visst tak i de små beina der, håper bare ikke babyen ender med å knekke ribbeina mine innen hun ankommer;p
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Meed nr 1 merket jeg de første bevegelsene i uke 16, og med nr 2 var det tydelig fra uke 13 ca, ørsmå blafrebevegelser Denne gangen er det veldig difffust, men merker tydelig bevegelse der inne nå i uke 17. Merket liv første gang i uke 12/13 ca, men det tok lang tid før jeg kjente noe neste gang. Jeg lurer på om morkaken ligger på oversiden denne gangen, for kjenner kun bevedelse nedover? Vi får se på ultralyd om noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå