Kasandre Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Noen av dere som har opplevd å gå i fødsel etter stripping? Evnt hvordan begynte det?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Oh yes!! Skal love deg at det hadde effekt på meg nå for 2 uker siden. Var da 38+6 å jm tilbydde meg å ta en sjekk, evt stripping om jeg var moden. Første rie (visste det ikke da, for jeg trodde det var modning/sammentrekning) kom i bilen 15min etterpå. Ble strippa kl 14.30 å kl 17.30 hadde jeg uregelmessige rier fra 3 til 8 min mellomrom varighet 30sek. Kl 20 gikk slimproppen og kl 23 begynte jeg å blø en god del. Baby født kl 04.06 13,5 time etter stripping )
♥tosmåtroll♥ Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 1 fødsel :ble strippa 3 ganger...gikk 9 dager over = lite/ingen effekt Denne gang ble jeg strippa for 3 dager siden...ingen effekt foreløpig nei...:-/ tror kroppen må være ganske klar for at det skal ha noen virkning!
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Ble strippet og dagen etter gikk slimproppen, var på sykehuset på kontroll og ble strippet igjen, riene startet senere den kvelden/natta. Tror nok at det var pga strippinga!! Lykke til;)
81-Mamma<3<3 Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Når jeg kom inn på føden sist fødsel hadde jeg 5 cm åpning (var altså allerede i fødsel)! Og da strippet hun meg samtidig som hun sjekket åpning. Jeg fikk også klyster etterpå, og det satte tilsammen virkelig fortgang i ting. Ungen var ute på under 2 timer. Denne gangen vil jeg ikke strippes! Fødselen gikk alt for raskt. Fikk utrolig vonde rier etter strippingen og klysteret, og det var ikke tid til noe epidural.. Husker bare jeg hylte i smerte og angst de neste 2 timene... Så tror faktisk at kroppen min hadde fødd raskt nok uten noen påvirkning utenfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå