Gå til innhold

Fødselsforberedende olje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 34+4 uker ,og var å kjøpte denne oljen til Weleda idag. Damen i butikken sa at det sto godt forklart inni pakningen hvordan man skulle bruke denne..men det gjorde det altså ikke. Bare at man skal massere mellomkjøttet 10 min, 4 ganger i uken....men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, så lurer derfor på om noen kan forklare meg dette på en grei måte ;o) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å bruke den hver kveld før jeg legger meg og masserer den da godt inn (og med ganske så mye olje hver gang). Men skulle vel ha massert litt lengre enn jeg egentlig gjør. Nå når magen er såpass stor er det vanskelig å komme godt til... Hehe! Men prøver å massere i noen minutter!

I begynnelsen fikk jeg mannen til å massere inn oljen, men i det siste har jeg vært plaget av åreknuter i underlivet og etter å ha sett hvordan det faktisk ser ut der nede i et speil har jeg valgt å gjøre massasjejobben selv!!! Hehe! Mye rart man skal gjennom i en graviditet....!

Skrevet

Hvis du googler massasje mellomkjøtt eller perineal massage, så får du opp flere "oppskrifter".

Skrevet

Takk for svar! Kikke litt på den linken To tette, og får prøve det ut tenker jeg :) er jammen ikke så lett å finne ut av sånt som man ikke tør å spør andre om..hehe.

Men det viktigste er vel at man smører og tøyer der nede, og ikke teknikken får jeg håpe..

Skrevet

jeg har brukt oljen fra uke 34, men masserer ikke ti minutter..... kanskje to-tre minutter hver kveld. oljen er DRØY i bruk.... er nå 5 dager unna termin, og har sikkert halve flasken igjen. om den faktisk virker, det vet jeg jammen ikke. men, tro kan flytte fjell, sies det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...