Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #26 Skrevet 29. september 2011 Har flere venner som jobber på plattform, å jaaaa der er det mye utroskap!! De lever sin egen verden der, å de gjør heller lite for å sjule det! Æsj. Faens menn og damer som er utro!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #27 Skrevet 29. september 2011 Men hvorfor tenker ingen at det er lett å ta bilder av andres utroskap, og deretter presse dem for penger? Da ville "systemet" deres brutt sammen. Har i tillegg hørt at det er skrekkelige forhold ellers også, med skitt og rot overalt. Her er en tråd med samme tema: http://alias.sol.no/content/pa-jobb-i-nordsjoen-hvordan-er-det-der
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #28 Skrevet 30. september 2011 Jeg har hatt den tvilsomme æren av å tilbringe en god del tid sammen med sjømenn som har vært langt hjemmefra, og jeg har sett veldig mye snusk. Noen hadde fast elskerinne i basehavna, eller havnet på fylla og kom ikke ombord før langt ut på formiddagen, eller hadde med seg damer ombord(noe som egentlig ikke var helt etter regelverket). Jeg var heldig da, og hadde mann som jobbet på en båt med bare menn, og meg som bodde i basehavna.. Nå er han på en svær båt, med både menn og kvinner ombord, langt vekke fra oss, og jeg vil ikke bli overrasket om han forteller at han er utro. Men jeg har tilgang på alle passord, mail, konto, fb, mobil, data osv, så jeg føler meg rimelig sikker på at han holder seg på matta. Skal aldri si at jeg stoler 100% på ham, men om han nå er utro, så er det ikke verdens ende, sex er jo kun sex, det er jo oss han kommer hjem til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #29 Skrevet 30. september 2011 Det har jeg også. For mange år siden. Det var et evig surr av relasjoner og løse forbindelser. En kultur på å tie, man snakket liksom ikke om hva som skjedde på land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå