Gå til innhold

Tror dere at menn som reiser på sjøen (båt,plattform) er mer utro enn de som jobber på land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte nemlig en fugl som fjerta, og mente på at en sjømann er en sjømann, selvfølgelig er han utro. Jeg var dum og naiv som kunne tro noe annet.

Skrevet

Generelt mange reisedøgn, en dæsj "posisjon" og status: og vips: menn som er utro over en lav sko..

Skrevet

Jeg tror at menn som oftere har sjansen til å være utro (være seg businessreiser, sene kveldsmøter/kundemiddager, plattformjobbing osv.) er oftere utro.

Skrevet

Bor på en liten plass der mange jobber i nordsjøen...alle de jeg vet om har vært utro! Ca 10 stk! På hotell,på kurs..plutselig et døgn før tiden reiser ut fra her og der...plutselig noen døgn for sent hjem. Telefoner som gjemmes,pc.som har koder..joda kjenner til det der!

Så JA...jeg er glad jeg har en mann som ikke reiser!

Skrevet

De på båt er ofte på land, så ja! Men de på plattform, nei tror ikke det.

Skrevet

De på plattform er værst,,,skal brife med pengene de ikke hadde da de var single. Så når de reiser fra å til drikkert de dyrt,o har seg md damene de spanderer på!

Skrevet

Plattform-folket har en familie på plattform og en hjemme.. Evnt mange på plattform og en hjemme..

Skrevet

Har ei venninne som jobber i nordsjøen. Hun har en fast elsker som går samme skift som henne. Han er gift og har familie hjemme. :/

Skrevet

Håper ikke det. Min mann jobber på sjøen.

Skrevet

Nei,jeg tror faktisk egentlig ikke det.

Skrevet

Jøss, her var det mange som visste mye, gitt! Jeg blir stadig imponert over hvordan dere stigmatiserer hele grupper i befolkningen!

Jeg har en mann som reiser mye i jobbsammenheng. Som regel er han på plattformer, men noen ganger er han på supplybåter (og de legger IKKE til i andre havner enn de går ut fra). Hvis jeg skulle trodd på at han horer rundt hver gang han forlater hjemmet, kunne jeg aldri levd sammen med han. Jeg vet hvor han er til enhver tid (når han er på plattform kan han ikke bruke mobiltelefon, og må ringe fra fasttelefoner ombord) og jeg vet at han kommer hjem så fort han kan - selv om han må reise hele natten (vi bor litt utfor allfarvei når det gjelder fly og båter).

Jeg må si at jeg syns oppriktig synd på dere som har så dårlig erfaring med menn at dere tror at de kaster seg over andre kvinner så fort de får sjansen! Det finnes moralske eksemplarer av arten mannfolk også, skjønner dere!

Skrevet

Menn som jobber på rigger har ikke store muligheten til å være utro da. Fins jo bare menn der ute - og de deler rom!

Min mann jobber i utlandet med sene kvelder. I tillegg er han i et asiatisk land (ja, for der finnes det jo bare horer).

Må si at jeg stoler på mannen min. Vi snakker ganske åpent. Han har muligheten til å være utro uten at jeg finner det ut, men min mann er ikke typen til å klare å holde noe slikt skjult. Er ikke naiv, men vi snakker på skype hver dag. Han jobber i 12 timer og så sover han. Jeg kan ikke leve livet med å tro alt annet mulig rart. Han jobber med 100 andre norske menn og sier at han ikke har sett noe slik oppførsel, men han har hørt mange historier.

Vil en mann være utro trenger han ikke gå lenger enn nabohuset.

Skrevet

Veninnen min jobbet på plattform. Hun var utro. Med en som var gift. Han var altså også utro. Hun fortalte de utroligste historier..

Skrevet

Du er UVITENDE hvis du tror at det ikke jobber damer der! Selfølgelig er det damer der!! Kokker,vaskedamer,elektrikere som er damer.

Og JO alle menn på plattform er utro..neitakk sier jeg bare!

Skrevet

21.02 Tror du virkelig ikke det jobber damer ombord?

En dame der,og en hjemme...

Og de som jobber sammen med han kommer jo aaaldri til å si noe til deg. Dette er en sikker lov ombord...sorry ass.

Skrevet

Det er flott for deg at du stoler på din mann. Jeg har en mann som jobber på båt, og er lengre borte enn en nordsjøarbeider. Jeg velger også å tro at han er trofast mot meg, da jeg vil påstå at han er av den trofaste typen. Men jeg blir likevel overrasket når en annen sjømann forteller meg at det skjer med dem du minst skulle trodd noe sånt om. Jeg tenker for meg selv i det skjulte, og mistenker han ingenting. Jeg sniker aldri verken på data eller mobilen hans. Da han også lar tlf sin slenge overalt, og blant annet logger han aldri av facebooken sin ;)

Jeg velger å tro det beste.. men må innrømme at jeg ikke kommer til å få sjokk dersom han kommer med en innrømmelse en vakker dag...

HI

Skrevet

Ute på pkatformene er det mye grums. Ekstremt mye grums. Til og med faren min var uttro hele oppveksten min, med ulike kvinnfolk utepå platformene.

Hilsen en med hele halve slekta, vennegjengen og bygda i olja.

Skrevet

Sikkert sånn som det er på alle andre arbeidsplasser. Noen er det nok, mens andre ikke er det. De som er utro som jobber på sjøen hadde nok vært det uansett, tror jeg.

Min far jobber på plattform. Jeg er skråsikkert, han hadde aldri gjort noe slikt mot mamma. Har hørt ett tilfelle alle årene han har jobbet på sjøen.

De jobber 12 timers skift, å er slitne. Når de er ferdig vil nok de fleste bare hjem. De reiser jo mye.

Så jeg tror ikke det er pga. jobben, selv om den nok gjør det lettere. Jeg tror de hadde vært utro uansett.

Jeg er i et avstandsforhold. Jeg ser bare kjæresten 3-4 ganger i mnd. Han har like stor sjans til å være utro, samme har jo jeg, som de som jobber på sjøen. Men det er jeg sikker på at han ikke er, å det er ikke jeg heller.

Skrevet

Mulig det ja.

Men da mest "sjøfolk" på båt eller andre offshore menn som er i land.

De på plattformene jobber jo ofte med de samme folka, da må det evt være en "langvarig flørt" med en bestemt person tror jeg!!

Skrevet

Når det er sagt så vet jeg om ei dame som har 4 barn med 4 forsjellige mannfolk...hun er vaskekone på plattformen, disse fedrene jobber på plattform og er alle gifte!!

Skrevet

Det var interessant 21.22....

Og hvor er så disse 4 små mens hun er offshore?! Hos pappan sin?

Har hun klart å få en turnus som passer med alle pappane så de er hjemme mens hun er ute? Lukter ugler lang vei ja...

Skrevet

Er ikke arb.plassen som utgjør om mannen er utro eller ikke, er mannens normer og respekt.

Skrevet

De 4 barna begynner å bli store. Den eldste er tenåring, den minste 6 tror jeg...

Hun bor i 2mannsbolig. Moren bor oppe og har passet på disse barna 2 uker når moren er borte.

Du for tro hva du vil, men dette stemmer:)

Skrevet

Det er bare eldste som har kontakt med sin far!!

Dette er gifte menn vet du!!

Sikkert ikke så kjekt om konene visste det!!

Når det er sagt så vet jeg ikke om de andre 3 vet hvem faren er...sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...