Gå til innhold

Galskap eller koselig med 3 tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har bestemt oss for å prøve på nr.3 nå :) Eldste blir 3 før jul og minsten har nettopp fylt ett.

Uææææææ..... Er vi helt crazy som frivillig prøver på 3 tette, når det er hektisk nok med 2 viltre små??????

Andre som vil dele sin erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes travelt nok ut det ja, men om det er galskap er det jo dere som må kjenne på! Har dere tid, overskudd og lyst så hvorfor ikke? Jeg for min del er klar for nr 3 nå etter to forholdsvis tette 1 år og 9 mnd mellom mine). Nå gleder jeg meg til å la de få ta del i det at det forhåpentligvis kommer en baby i huset :) de er når 3 og 5.

Skrevet

Vi har en på snart 2 år og en på 4 1/2. Vi kjenner oss klare for å prøve på nr. 3.

Det er jo helt opp til hver enkelt familie og avgjøre om det er et greit tidspunkt for familieforøkelse:) Du er nok den beste til å svare på hvordan det er for dere.

Travelt er det jo selvfølgelig, men nummer tre føyer seg nok inn i de gode rutinene som allerede er opparbeidet i familien.

Skrevet

Ja det er nok vi som må kjenne på om det er det rette for oss, men det er godt å høre at vi ikke er alene om å tenke tanken.

Mannen min og jeg er enige om at vi ønsker oss 3 barn, og jeg tenker at det er praktisk å få de tett, både med tanke på den glede de kan få av selskapet til hverandre, i forhold til jobben, og med tanke på at vi ikke blir yngre med årene.

Skrevet

Helt enig. Nå er vi allerede vant til å ha det travelt.

Men selv om vi har det travelt, så betyr ikke det at livet ikke er flott. For gud så fantastisk det er med de travle små:)

Skrevet

Hvis alt går som det skal, blir det ca. 2 år mellom tuppa og lille i magen. Vi har også lyst på tre barn. Jeg tenker som så at det er greit å bli ferdig med bleieperioden, så tipper vi får tredjemann ganske tett innpå. Alt går jo hvis man er innstilt på det :) Er også enig med deg at man ikke blir yngre, så det er bare å kjøre på ;) Lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Er innom og kikker litt bare:) Vi har 3 relativt tette. 2 år mellom de to eldste og så er det 21 mnd til minstemann. Det var ikke helt planlagt å få så tett, og vi har vært litt paniske med tanken på hvordan det skulle gå, men det har gått så utrolig bra. Nå er hun bare 2 mnd foreløpig, og vi vet jo ikke hvordan det blir etter hvert, men hun har glidd inn i familien som om vi alltid hadde vært 5. Søstrene elsker henne og slåss nesten om å ha henne på fanget og kose. Ingen sjalusi ennå i hvert fall.

Så her er alt bare fryd og glede med 3. Det er nesten så vi vurderer nr 4 også, men bare nesten foreløpig:) Lykke til!!

Skrevet

går helt fint:) her var det en 2 åring,en 1 åring og et lite gull i magen:)

nå det lille gullet i magen blitt 1 år og det er et herlig kaos her hjemme:)

Skrevet

Titter innom fra 2.tri.

Vi har 3.mann på vei her, og har en jente på snart 5 (i nov) og en gutt på 3.5 år. Ble gravid med nr 2 når jenten vår var 8 mnd - så er 17 mndr og 2 dager i mellom de for å være nøyaktig :P

Når nr 3 kommer er minsten vår 3 år og 11 mndr.

Er veldig koselig med to så tett, men ja kan og være slitsomt i perioder. Men alt går seg til :)

Det som er mest artig er å se hvor godt forhold de to "store" har til hverandre. I følge hun eldste har lillebror alltid vært der ;)

Skrevet

Travelt blir det helt sikker, og travelt er det i hverdagen slik vi har det nå også med bare to, men å så koselig og mye glede det er.

Gøy å se at vi er flere :)

Her i gården var førstemann svært vanskelig å få til, så han ble til ved assistert befruktning etter flere år med aktiv prøving. Nr 2. kom som en gledelig overraskelse mens jeg enda ammet eldstemann. Så hvordan det vil gå denne gang blir spennende å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...