Jomfruen76 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hei. Er ikke lenge igjenn før jeg skal starte opp i jobb igjenn. Både gleder og gruer meg til den dagen. Gleder meg til og "oppleve" noe igjenn/gjøre ting jeg gjorde før graviditeten. Gruer meg til å levere babyen til dagmamma. Noen som har erfaring med dette?
El1 Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Er i samme situasjon selv, han skal snart begynne i barnehage. Hvor gammel er ungen din?
Jomfruen76 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2011 Han er 7 mnd. Vil være 7,5 mnd når jeg starter i jobb. Først skal pappaen ha perm i 10 uker, så blir etter nyttår når babyen er 10 mnd at jeg må levere den fra meg til dagmamma. Er også skeptisk til hvordan energi nivået mitt blir etter jobb, om babyen blir mer krevende på kvelden etter dagmamma osv.
enits40 Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Jeg grudde meg også veldig. Begynte når baby var nesten ni måneder. Syntes det var veldig tøft i starten, men etter en stund går det veldig fint. Godt at han er hjemme med pappaen, synes jeg, men gruer megveldig til at han skal begynne i barnehage....
Bad habits har tre små Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Det er godt å begynne å jobbe, men det er trist når småtrollene skal i barnehage - det har ihvertfall vært slik for meg. Nå har jeg valgt å gå hjemme en del måneder ekstra, og det har hjulpet meg veldig. For min del har det vært for tidlig å gi slipp etter et år. Det som er så vanskelig, er at man ikke helt vet hvordan hvert enkelt barn takler det nye livet. Noen barn kaster seg inn i dette nye med liv og lyst, mens andre sørger. Du må nesten bare vurdere ting underveis. Forhåpentligvis vil dere trives med den nye tilværelsen begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå