Gå til innhold

Jeg føler meg ikke gravid....

Anbefalte innlegg

Og grunnen er sikkert at sist jeg var gravid var jeg uendelig kvalm fra før positiv test, og nå mer ker jeg nesten ingenting... Jo jeg merker jo noe da, men føler det ikke er nok til at den lille skatten kan ha det bra.. Kun litt vondt i brystene, mye sulten, tisser oftere og er litt svimmel innimellom. Kvalm er jeg ikke og halsbrannen er ikke kommet noe mer enn det jeg pleier ha til vanlig. Og disse to tingene var jo de tegnene jeg hadde som SIKRE sist. Vet jeg bare bør være glad, og tro meg det er jeg også. Det kommer nok tidsnok dersom alt er ok der inne... Er bare det at jeg er så redd for at det ikke er det, og at det "bare har stoppet opp" Bare i dag løp jeg på do 3 ganger på jobb for å sjekke etter blod...

Uff må skjerpe meg... Er det flere som har det slik eller lignende?

Hilsen en noe flau meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143626816-jeg-f%C3%B8ler-meg-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som meg! Forrige gang hadde jeg "spysyke" i over en uke før det slo meg at jeg kanskje var gravid, siden vi hadde planer om det. Var da 5+3. Nå har jeg testet på ikm og er bare 4+1. Ikke mer enn småkvalm, ømme pupper og tisse-hele-tiden (vanligvis klarer jeg meg fra frokost til middag). Gruer veldig for kommende uke, men håper i det lengste at dette svangerskapet skal bli myyyyyye bedre enn sist ;)

Hei:)

Jeg er 5 uker på vei, men har heller ikke følt meg gravid utenom at på kveldene er jeg veldig oppblåst og kjenner litt stikkinger(nesten som mensensmerter) Men ellers så sjekker jeg nesten hver dag etter blod og har til og med tatt en test til for å dobbelt sjekke.

Uff ja det er en vond følelese... Vi får bare satse på at alt er bra der inne, og at vi skal få lov å oppleve å få en liten skatt en gang i juni.... Ahhhh jeg har jo drømt om dette så lenge nå, og nå er jeg endelig graviiiiid.. JIPPIIIIII:-)

Annonse

Har det på samme måten spiregull... Jeg har tatt to tester bare for å være sikker, og de er like tydelig begge to..Men har liksom ingen sikre symptomer, bare litt ekstra trett kansje..men det kan jo være søvnunderskudd og.. Er liksom litt redd at jeg plutselig ikke skal være gravid lenger, men tenker at så lenge jeg ikke har blødd... uff, nei:( Dumme tanker i grunn, alt er nok i skjønneste orden..bare litt tidlig enda...Vi får nok skatten vår i juni skal du se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...