Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hvordan var blodtrykket deres? Jeg hadde litt høyt BT ifølge legen; 128/93. Det skal visstnok synke litt 1.trim.. Blir jo litt bekymret jeg da. Og lurer på om jeg er gravid i det hele tatt:) Hehe... Har ikke akkurat så mange symptomer, men noen.
Engodmagefølelse Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Mitt var 104/50! Høyere enn sist, men lavt likevel. Er jo noen som får veldig forhøyet blodtrykk av å være hos legen.. Du kan ikke være en av de, da?!? Når det gjelder spørsmålet om hvorvidt du er gravid eller ikke ville jeg uansett ikke latt med stresse av dette. Kutt lakris hvis du spiser det og reduser salt i kosten. Dette går nok helt fint!
Svirremirre Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg var og på første kontroll i dag og hadde 130/80.
-spent- Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 jeg hadde 114/74..skjønner ikke bæra av dette jeg, men hu sa det var bra
MammaMø med to små Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 128/93 er ikke kjempe høyt. Er undertrykket ditt som er litt høyt. Jeg hadde 165/84 på sist kontroll og fikk beskjed om at undertrykket var bra, men overtrykket var for høyt. Jeg ble henvist til sykehus og da jeg tok BT der i går var 141/79 Det var mye bedre enn forventet:)
bitthen Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Det er rimelig høyt. Jeg hadde så høyt etter hvert i svangerskapet og ble sykmeldt. Overtrykket ditt er kjempefint, men undertrykket ditt er for høyt. Ta det rolig, kutt ut kaffe og koffeinholdige drikker og sjekk det regelmessig. Dersom du merker at det er høyt på kroppen, feks at du føler deg oppkavet, koker i ansiktet, får utslett i bringen så sjekk BT med en gang. Sjekk det fast på laben på legekontoret. Men det kan jo fremdeles tenkes at det vil synke ennå
MammaMø med to små Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Kutt også ut salt i maten, og beveg deg. Det er ikke farlig med moderat aktivitet. Det er det beste som finnes for høyt bt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå