Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #51 Skrevet 29. september 2011 Jeg syns egentlig katteeigere er litt ekle også jeg :/ Da tenker jeg på dem som lar katten få gå OVERALT, som gir den mat ved bordet og lar den klatre rundt på seg. Hos noen som har katt er det såvidt jeg orker å spise for jeg tviler på at de vasker hendene HVER gang de tar i katten! Og så har de ofte kattehår på seg og det er skikkelig ekkelt! Det er jo ikke kattas skyld, den er kun et dyr som blir ilagt egenskaper den ikke har. En katt er god mot den som gir den mat og varme, og driter en lang i alle andre. Du klarer aldri å oppdra en katt, til det er den altfor egen og sjølvstendig. Så jeg er enig med Hi, boligfelt hadde vært et mye hyggeligere sted hvis det ikke hadde krydd av katter her!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #52 Skrevet 29. september 2011 Helt enig med deg jeg, HI. Ikke liker jeg katter, men de MÅ alltid komme til meg. Og det er sikkert fordi de merker at jeg ikke liker de. Verste jeg vet er når kattene kommer hoppende oppi fanget mitt og jeg må ha de bort. Æsj.... Har heldigvis en mann som er utrolig allergisk mot katter. Så jeg kan alltid skylde på at ikke kan få kattehår på meg pga han. Han er faktisk så allergisk at det er nok at jeg sitter i en sofa hos noen som pleier ha katta i sofaen så blir han dårlig når jeg kommer hjem. Katter er lumske, ekle dyr...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #53 Skrevet 29. september 2011 Nå syns jeg du er urettferdig. Kjenner ingen katteeiere som lar katten gå overalt. Jeg har en katt, en lubben kattepus på 10 år. Hun har aldri vært på verken kjøkkenbenker eller bord. Ikke slikker hun meg i ansiktet, og ja, jeg vasker meg etter å ha kost henne (Bortsett fra hvis jeg bare klapper hodet hennes, men vasker meg uansett før jeg lager mat) Hun tigger ikke ved bordet slik som hunder gjør, og hun er veldig godt "oppdratt". Man kan fint trene opp en katt, de kan tilogmed gå på menneskedoer. Katten min er snill og god mot alle, ikke bare meg. Og da jeg lå på sykehus i fire måneder og noen andre tok seg av henne så savnet hun meg veldig. Da hun så meg gjennom vinduet da jeg kom hjem så løp hun mot døren og skrek til jeg åpnet. Det er så mange som sier at katten bare elsker mat og hus, ikke personer, og det syns jeg er trist. Katter sørger over eiere som forsvinner eller dør, og de er vakre og selskapelige dyr.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #54 Skrevet 30. september 2011 Når HI liker hund så kan du barre slutte og plapre her inne om katten. Da har du drite på leggen HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #55 Skrevet 30. september 2011 Jeg liker heller ikke katter, synes de er ekle. Har aldri likt dem, selv ikke som barn. Synes det er ubehagelige dyr, fryktelig sære og som plutselig kan angripe, uten grunn. Hunder kan selvsagt også angripe, jeg sier ikke det, men katter blir ikke en del av familien på lik linje med en hund. Bryr meg ikke om andre har katter, det er greit nok, men skal ærlig innrømme at jeg ikke er spesielt glad i å være på besøk hos folk med katt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå