Gå til innhold

Katter er noen ufattelig ekle dyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk fler bakterier i en menneskemunn ;)

Har selv en katt og har henne verken i seng eller på bord/kjøkkenbenker. Ikke slikker hun meg i ansiktet heller. Hun er en veldig renslig og snill innekatt som alltid lukter godt, og alltid bruker kassen sin.

Tror du har problemer HI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begriper ikke dyrehold i det hele tatt utover nyttedyr *grøss*

Skrevet

Jeg synes katter er ekle, ikke søte i det hele tatt... DE ekle onde øynene.. grøss :/

Skrevet

21.36 - Hvorfor tror du at jeg må ha problemer?

Jeg liker ikke katter - ikke "smådyr" generelt, mens jeg liker hunder (av en viss størrelse) hester, storfe osv... For meg er smådyr ekle og lumske - man vet aldri hvor man har dem:) Hamster, marsvin, mus, rotter, fugler, flaggermus, mikro-hunder.....grøss.... Kall det gjerne en forbi, men jeg klarer de altså bare ikke.

Men hvorfor er dette et problem? Jeg plager aldri dyr og jeg er aldri slem mot dem - så hvorfor må jeg ha problemer?

Ønsker faktisk svar på dette......

hi

Skrevet

Korfor skal ho svare deg HI

Det lurer jeg på. Tråkka ho på eit problem ?

Skrevet

"ligge i senga og slikke (!!!) seg i ansiktet - med samme tunga som de slikker seg i baken med!"

Hmm, det hender faktisk at mannen min ligger i senga og slikker meg litt i baken også (eller i hvertfall i det området) og jammen kan han kysse både meg og barna våre i etterkant.

Skal kjøre han til dyrlegen og få han avlivet med en gang jeg, ekle svinet!!

Skrevet

Ja, for det er jo helt det samme! Ærlig talt, for noen pinglete argument! Jeg regner ikke med at gubben slikker vekk avføringa di under hyrdestunden? I såfall ville jeg nok ikke kyssa han på ei stund heller, altså!

HI

Skrevet

Korleis veit du at du er 100% rein i revahullet. Stikker du fingere inn og sjå om den blir brun før han begynner ?

Skrevet

Rompesleiking er rompesleiking! Vi har til og med eget rompehonkle!

Skrevet

"Tråkka på et problem" - det var et uttrykk jeg aldri har hørt før.

Men jeg syns de som er så raske til å gi diagnoser kan få svare for seg, for jeg visste jammen ikke at det var tegn på personlighetsforstyrrelse å ikke elske katter!

Hi

Skrevet

22.04 Jeg har faktisk for vane å være ren når jeg har sex, og da selvsagt også når vi har oralsex.

Men kanskje katteeiere ikke er så nøye på det;)

Hi

Skrevet

Da må du bruke dokosten for og vere rein. Ingen er reine denne veien. Der er smurning der inni HI. Kan aldri vere turt der inni.

Skrevet

Nå skjønner jeg litt bedre hvorfor dere lar katten sleike dere med den ekle tunga si - dere er ikke så nøye på hvor dere putter tunga sjøl:))

Hi

Skrevet

Du har gått glipp av altfor mye god sleiking HI, er nok derfor du er en så meggete kjærring som hater katter!

Skrevet

Ingen er vel så skitten som HI, tror munnen og tankegangen er verst angrepet, god bedring:-)

Skrevet

Tja......når det gjelder å være meggete i akkurat denne saken, så må jeg jo si at det er katteelskerene som lirer av seg de mest meggete kommentarene - de har visst litt tungt for å skjønne at ikke alle liker det samme som dem...

Jeg hater katter, det er helt greit - men jeg tvinger jo ikke andre til å føle det samme. Det gjør derimot kattemenneskene, de tåler jo ikke at andre har andre meninger!

hi

Skrevet

Du er fryktelig merkelig HI.

Du liker ikke katter fordi de er urenslige og "ekle", men du liker hunder?

Haha, virkelig?

Bikkjer klarer ikke vaske seg engang og de SPISER dritt! Ser mange fler ekle hundeeiere som omtrent kliner med en møkkete kjøter, enn katteeiere.

Og katter har heller ikke "onde" øyne. Når katten liker deg og blunker og blunder... Nydelig.

Skrevet

Er det så ille tankegang å ikke like en spesiell sort dyr, altså?

Hallepalle, skulle tro jeg oppfordret til massedrap på alle kattene i landet. Det går jo an å bruke hodet selv om noen har andre meninger enn deg, vettu:)

hi

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg å kline med noen type dyr, jeg da! Men en hund kan jeg klappe, og jeg ser faktisk gleden og nytten i å ha en hund i familien.

Jeg liker ikke katter, og må si at det ikke får meg til å føle meg spesielt merkelig.

Hi

Skrevet

Du er merkelig fordi du ikke liker katter fordi de er urenslige, men liker hunder. Hunder er da 100 ganger mer urenslige enn katter, som er kjent for sin renslighet.

Respekterer folk som ikke liker katter, men din måte å snakke på provoserer meg.

Skrevet

Katter er renslige de, de vasker og steller seg selv. MEN jeg syns det er ekkelt at man menneskliggjør dem ved å la dem delta i familien på en måte som dyr ikke bør. Altså ved å la dem få gå på bord og benker, slikke seg i ansiktet osv.... Det er DET som gjør det ekkelt! Jeg føler det samme ang hunder og andre dyr, men det er nå liksom katter som får mest frie tøyler, føler jeg.

Jeg syns katter er lumske, de gjør fra seg i MIN hage og jeg syns rett og slett det er ekkelt å løfte en katt - man kjenner jo hele skjelettet ;)) Og av en eller annen merkelig grunn så virker jeg som en magnet på dyret - om vi så er tjue mann som sitter et sted, kan du være sikker på at det er meg den smyger seg rundt bena på - grøss!!! Det gjør den bare på faenskap, det er jeg helt sikker på;)

Hi

Skrevet

Haha! Jada, alle katter har startet en egen agenda mot deg hi! Det er kun for å plage deg... Du har selvfølgelig satt opp skilt til kattene i hagen din om å drite i noen andres bed?

Forøvrig har huskatter blitt holdt siden faraoenes tid, så særlig smittefarlige og ekle er de neppe.

Du vet selvfølgelig best altså, mye bedre å bruke gift på gnagere. slik at du garantert blir syk, når de dør av tørste og ramler i ditt og dine barns drikkevann;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...