Gå til innhold

Da var det over...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje ikke meningen at vi skal få barn,noe jeg syns er blodig urettferdig!!!

Mine 2 fantastiske nyydelige embryo ville ikke være i magen min,og jeg skjønner ikke hvorfor...Mistet etter 11 dager:(

Trodde at siden jeg faktisk har vært gravid en gang i livet,så skulle det gå som smurt med ivf,men den gang ei...

Ble gravid på naturlig måte som 19 åring,men valgte å ta abort den gangen. Jeg angrer ikke på det valget,det var det beste å gjøre da.

Nå viser det seg at egglederne mine er tette,og at det er grunnen for at jeg ikke blir gravid. Var kjempe-optimist da vi begynte med ivf for 1 år siden. NÅ skal jeg endelig bli mamma!! Så feil kan man ta...huff

Nå har vi hatt 3 forsøk.

1. gang: 1 egg inn, mistet etter 7 dager

2.gang: 2 egg inn,mistet etter 15 dager

3.gang: 2 egg inn,mistet etter 11 dager

1. gangen fikk vi 2 på frys,men de overlevde ikke opptining...

2. gangen ingen på frys, og nå har vi kunn 1 på frys men tror ikke vi tar sjansen på å opptine det.

Det koster jo endel penger dette,noe vi ikke har så mye av.

Så hva gjør man?

Vi tok opp lån for å betale for en 3 pakk,og har i grunnen ikke råd til å låne mer.

Min kjære vil ikke adoptere,og dessuten er vi ikke gift heller.

Ble veldig sytete dette,men fortvilelsen er så stor....

Følelsen av å skulle gå barnløs gjennom livet er helt grusomt....

Vel,livet er urettferdig!!

Håper det går veldig mye bedre med dere andre:)

Og til dere som er/blir gravide; send oss som sliter MASSE babystøv,vi TRENGER det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi.. din historie i rimelig lik min... jeg tok abort da jeg var 20, og angrer faktisk i dag, pga at vi ikke faar det til naa selvfølgelig... men jeg vet at det var rett den gangen...

jeg ble gravid med en gang vi startet prøving, men det endte med ex.u og operasjon... saa jeg mangler en eggleder, og den andre er sannsynlivis tett...

trodde ogsaa det skulle bli lett aa bli gravid med ivf :( men der tok jeg feil... vi har hatt to ferskførsøk, som endte negativt, og 1 frys som ble avbrutt pga egg som døde...

Naa skal vi snart igang med fryseforsøk igjen... gruer meg...

det er lov aa syte noen dager... det føles saa veldig urettferdig dette her, og vi er mange her inne som sliter... :( det er vanskelig, men vi skal faa det til til slutt! vips saa er vi paa tjukka alle mann :) drømmer om det...

sender deg en klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...