Mamma til en<3 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hei. Jeg hadde termin 3oktober med lillegutt, men han kom 19.09.11. Fødslen gikk ganske fort, var ferdig på 5-6 timer fra første rie. Han var 43cm lang og veide 2195gram Fødslen gikk veldig fint, hadde 9cm åpning når jeg kom på sykehuset pga dem ikke trudde på meg at fødslen var igang før etter jeg hadde ringt dem 3 ganger. Eneste som holdt igjen var at vannet ikke hadde gått. så kom på sykehuset kvart på 3 på nattan også tok de vannet etter en stund pga jeg klarte ikke legge meg i senga med det første og da var lillegutt ute kl 03.35 under ser dere hva dere har skrivet tidligere får opp jente på deg.posetiv energi rundt deg.et sunt svangerskap.ingen plager.fødsel rundt 12timer.vekt 3375gr,51cm.ser du på meg?vekt?fødsel?kjønn?termin 14april f.28april 82 #Aurora har to gutter# kommer nok ei snuppe en ukes tid over termin paa deg kristina.. hun vil vaere veldig paa normalen rundt 3000g og 50 cm... Adine_mirakel*ruges Heia;) Svangerskapet går fint sånn jeg ser det;) seff vil du jo merke at du er gravid....hehe de gjør de fleste...men du vil ikke bli noe grusomt plaget... Kjønnet skifter litt hele veien her, så jeg blir litt i tvil.... men det som kommer sterkest til meg er ei jente....er nesten som om jeg tror du får to veldig tett og at de kjemper om hvem som ska først...hehe...litt morro, jeg får et bilde på det nemlig;) Føler ikke at jente blir sånn kjempestor jeg da...mellom 3200 og 3500g føler jeg....hun kommer nok rundt termin vil jeg si... Føler at du føder vanlig, at det tar litt tid (siden du er førstegangs) men at du takler det veldig fint....føler du gruer deg litt sånn forgjeves på en måte, virker som du er litt redd men det går fint...mannen din støtter deg veldig ))
Tante_Esel Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 gratulerer ser det ble litt bom, men saann er det innimellom... men innerst inne tenker jeg at det kommer ei jente om ikke veldig lenge...
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Enig med Adine, jenta kommer ikke lenge etter... og d var jeg som skrev den siste spådommen ....bomma litt jeg og ser jeg.. hehe..han ville nok ut før denne poiken Lykke til med mammarollen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå