Gå til innhold

Mageknipp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

Gutten på 4 mnd sliter så fælt om dagen...hadde kolikk de første 2 mnd og så ble han så rolig og fin ...Etter det begynte han å ha grønnlig slimmete avf..Nå i det siste 2 ukene har han basjet mange ganger om dagen og veldig løst...Idag har han allerede bæsjet 7 ganger!!!!!!!

Føler meg så hjelpeløs siden fast legen mente at dette ar normalt!!!!Hun har jo 3 barn sjøl og alt er baaaaaaaaaaaare normalt!!!! Vi har begynt men smaksprøver avocado 3 dager siden, fordi han spiste hver time...Tror ikke dette er avokadorelatert siden han har begynt å skrike etter mat i minst en uke nå...

Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre...

Han HYLER hver gang han får pupp, han spiser 3 min maks så hyler han ...Vi har vært hos legen så mange ganger men til ingen nytte...

Etter mat ser jeg at han er veldig plaget men noe og jeg tror det er magen...

Jeg mistenker melkeallergi siden han reagerer veldig om jeg drikker melk...men legen mener at det er fort tidlig å sjekke for dette...

Vet ikke hva jeg vil med dette, er bare sååååå frustert..Vurderer å slutte å amme men hva kan jeg da gi han??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefal og starte forsiktig med å gi babyen fast føde nå som han/hun er 4 mnd, mulig dette kan roe den litt? Prøve med grønnsakspurre først, noen få ts. Øk på etter hvert. Videre kan man introdusere grøt. Dersom du mistenker melkeallergi prøv scinlak grøten til nestle.

Dersom du slutter og ammer finnes det ulike mme i markedet, men mme fri for ku-melk finnes kun på apoteket og er veldig dyrt. Anbefaler og prøve deg frem.

Skrevet

Jeg tror han har melkeallergi, stakkars liten. Regner med at du kjører melkefri kost til deg selv, siden du tror han har melkeallergi? Hvis ikke, så finner du masse info på www.utenmelk.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...