Gå til innhold

Hva skal babyene få til jul?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må vi begynne å skrive ønskeliste her snart; Muffin er 8,5 mnd når det er julaften så jeg trenger hvertfall tips fra dere supermødre ;)

Trur Muffin aller mest ønsker seg en stoor, varm og full fløtepupp som han kan sutte på når han vil :P

Den her er jo bare suuperkul:

http://www.br.no/MERKER/OLE%20BRUMM/OLE%20BRUMM%20fly-gåbil.aspx?id=610871&q=ole brumm

Hva elsket deres barn å leke med når de var 8-9 mnd? Muffin her er virkelig ingen racer motorisk (er nok en mer sånn "Ferdinand som sitter under et tre og lukter på blomster"-type), så flygåbilen (se link) blir nok litt vel ambisiøst, men sååå fiiin daa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, ser at linken ikke virker :( Men dere finner flygåbilen om dere går inn på br.no og søker "ole brumm" :) Noen som har erfaring med leker fra denne siden forresten?

Gjest happyfeet<3
Skrevet

Ja dette har jeg begynt å tenke på også..

Den flygåbilen så veldig morsom ut :)

Frøkna vår er drøye 7 mnd på julaften så vi tenkte å ønske oss bæremeis hvertfall, og svart brio gå-vogn. Liker også veldig godt de tre-lekene fra brio. Og kanskje bøker, pekebøker etc..

Ellers er jeg litt blank.. vet ikke helt hva som fenger en baby på den alderen.. men er full fløtepupp hadde nok falt i smak ja, he he, hun har jo knapt smakt morsmelk stakkar ;-D

Skrevet

vi har tengt å kjøpe noe han trenger, varmer klær, vinterdress, bæremeis eller noe slikt.. han er 7mnd til jul, å jeg gidder ikke å kjøpe noe pakke til han, han får mer enn nokk, å han kommer ikke vil å vite hvem han får pakkene ifra, å det er jeg og samb. som blir å pakke opp det aller aller meste av gaver..

Skrevet

Hmmm...her har snuppisen akkurat fylt 8 mnd rundt jul, men guuuuud så mye jeg gleder meg til neste år og årene frem i tid!:)))

Vi har sagt til besteforeldre at vi ønsker oss utstyr som vinterpose, vinterdress osv, selvom vi ikke akkurat må pakke det opp på julaften:) Tror vi kommer til å ønske oss bæremeis, ull, fleece, leker. Hun har så sinnsykt mye bamser allerede, så dette er veeeldig nedprioritert:p

Vet ikke hva jeg og samboer skal gi, men vi kommer nok til å slå på stortrommen:)

Skrevet

Blir vel til at vi ønsker oss litt ullklær ++ Har jo det meste etter storebroren, men alt er jo blått da. Så hyggelig med noen klær i jentefarger (ikke bare rosa altså)

Fra oss får hun sikker ingenting. Vi er sikkert verdens verste foreldre, men eldstemann fikk faktisk ikke noe fra oss de to første julene eller på ett-års dagen. Han fikk jo gaver i tusentalls fra familie så ble litt mye. Først når han ble to og begynte å skjønne litt konsptet rundt gaver og hvem de var fra kjøpte vi noe. Blir nok litt det samme til minsta.

Hadde vi ikke hatt alt fra før hadde vi ønsket oss: ullfleecedressen fra nøstebarn, vinterpose, bæremeis og diverse leker :)

Skrevet

Her bestemte pappaen årets julegave allerede før jeg var halvveis i graviditeten. Den var nødvendig, sa han, og han turte ikke risikere at den skulle være umulig å få tak i senere. Det er altså en knallrød brannbil i tre og metall, i gåbil størrelse. Med bjelle og stige og greier. Veldig fin. Den står gjemt i et skap så den lille ikke skal oppdage den, og det blir spennende å se hva han synes når han får den. Kanskje er papiret mer interessant? hihi :)

Skrevet

Det er to ting som virkelig har slått an hos begge barna mine når de er babyer. Det ene er Fisher Price Bee-Bop Buildin' Twirlin' Whirlin' Garden og den andre er Fisher Price Laugh & Learn™ Learning Home™.

Eneste lekene som de aldri går lei av.

Har et tonn av fisher price leker liggende etter første, så håper frøkna får klær og litt mer fornuftige ting til jul. Hvis ikke tror jeg at vi må bygge ut en fisher price fløy på huset. Hehe :P

Skrevet

Oj! Det er virkelig ikke en tanke som har slått meg. Før nå.

Knøttis kommer til å være 4 måneder på julaften og kommer nok til å være mer enn nok opptatt med å leke med gavebånd og knitrende innpakningspapir fremfor innholdet i gavene, hvis han er noenlunde lik mine tantebarn på den alderen.

Kjøper nok det han event. trenger av klær og utstyr på den tiden, men ellers lar vi besteforeldre etc. ta seg av resten. De er helt i ekstase med gaver allerede og vi klarer ikke stagge de. Innser jo at vi er veldig priviligerte sånn sett, men da får heller de gå bananas og vi foreldrene være litt mer moderate. Ellers kommer Knøttis til å drukne i gaver og det har vi verken plass til eller lyst til.

Har allerede gavekort fra navnedagen liggende, som vi ikke har fått brukt enda.

Skrevet

Ups... nei. Han kommer til å være 5 måneder på julaften! :-)

Skrevet

Mini her ønsker seg bøker;-) Ellers bankebrett og denne stablebrannbilen:http://www.toysrus.no/Merker/FISHER%20PRICE/FISHER-PRICE%20stablebrannbil.aspx?id=882323

Vi har hatt noe lignende tidligere av sånn gå-/lekebil som du linker til. Vil mye heller anbefale disse: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkter&sok=1&soktekst=g%E5vogn&gclid=CN2Y_7TJxasCFcK9zAodsXXn3w de er stødige, velter ikke lett og er veldig kjekke å leke med. Kan dyttes, gå etter , sitte oppi, putte leker oppi osv:-)

Skrevet

En stol te å ha i stua! Det fikk storesøster te jul og den er veldig populær og kjekk! Så vi skal gi en til frøkna som er 10mnd ved juletider. Vi skal kjøpe skinnstol, veldig greit å ha noe som kan vaskes :)

Skrevet

Ja d var et godt råd Jojo, kanskje like greit å være litt praktisk og trygg og ikke bare morsom å se på :)

Skrevet

Kjøp denne istedet!! :)

http://www.br.no/merker/ole%20brumm/ole%20brumm%202%20i%201-gåbil.aspx?id=615242

den er virkelig helt SUPER! Storesøster fikk den til 1-årsdagen sin, og har brukt den myye! Lillesøster som nå er 1 år elsker den også, så nå freser de rundt på den begge to;) Alle barn som kommer på besøk digger den, så den er en sikker vinner rett og slett. Det er spesielt alle de fine figurene med lyd og lys foran som fenger, og det at bilen er så stødig og fin, aldri opplevd velt eller ulykker med den:)

Skrevet

Linken virker visst ikke, så du må copy-paste eventuelt..

Gjest Madolyn
Skrevet

Ååå såå mye kult!! Blir lang ønskeliste i år ja!! Gutten elsker bøker og sanger, så blir nok en del av det på lista også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...