Gå til innhold

Når ringe legen for timeavtale?

Anbefalte innlegg

Når ringte/er dere lege for timeavtale?

Første gang jeg var gravid var jeg inne da jeg var 7 uker gravid (trodde jeg var 9uker) men tidlig Ul viste 7.

Andregang var jeg ikke da jeg var 9 uker.

Nå sitter jeg å lurer om jeg skal ringe legen nå eller ikke, har akkurat fått positiv test igår, og er ikke mer enn 4 uker.

Er litt bekymret pga en konisering for 7mndr siden, så ville vel egentlig pratet med legen mtp det også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143625843-n%C3%A5r-ringe-legen-for-timeavtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er i uke 6 og ringte i dag. Fikk ikkje time før i uke 12. Forrige gang blei eg tatt inn med en gang og blodprøve, GU og blodtrykk blei målt. Tenkte det var ok å få resultater for f.eks toxoplasmose så tidlig som mulig.

Men kan fint vente til uke 12, alt var fint i forrige svangerskap så satser på det samme no.

Jeg endret timen til jeg er 13uker. Jeg har ikke noe behov for å komme før det, og det passer fint.

Siden han jeg går til er gynekolog og tar av erfaring ultralyd hver gang, så kan jeg muligens snike til meg et bilde som jeg kan gi i julegave, kanskje jeg klarer å la være å si noe før dette?

Hadde vært koselig, men tror nok at mange hadde blitt sure hadde jeg ventet så lenge med å si noe.

Jeg er vel rundt uke 16-17 på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...