Gå til innhold

hvordan er formen deres nå da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 18 nå, og formen min er ikke så verst. Har egentlig litt av hvert av plager, men de er så milde at noen ganger "glemmer" jeg at jeg har de. Så jeg må vel være fornøyd. :) Det det går mest i er litt vondter i bekken og rygg og treg mage med luft. Og så er ikke treningslysten helt tilstedet. Sikkert på grunn av de vondtene. Men det som er bra er jo at med en gang jeg tar meg en treningsøkt så forsvinner mange av plagene. Så her er det om og gjøre og presse seg ut av sofaen og komme seg på Sats. :)

Uke 17, finfin i kroppen - men sliter med en fæl hodepine som hindrer meg på jobben og gjør dagene trøtte og ekle.

Skal til legen i morgen, for å måle blodtrykk - evt. finne en annen årsak, som stress, feil arbeidsstilling el.l.

Vil jo så gjerne være fresh i det beste trimesteret!! :)

Annonse

Formen er egentlig ganske bra, men sliter litt med å gå på do, har fått en hemoroide, au au og au, og det klør om natten, plagsomt..... Men tross alt i begrensede tidsrom..... Er i uke 22 så hadde håpet noen uker til uten denslags plager...... Jaja alt for lillegutt. Lykke til allesammen med og uten plager

Jeg er i uke 22 og formen er egentlig kjempefin! ingen bekkenløsningsplager eller ubehagelige kynnere. Plages veldig med hodepine til tider, virker som det bare blir oftere og oftere nå.. så og si hver eneste dag. Det er fryktelig slitsomt, men verdt det=)

Jeg er 12+5 og kan ikke skryte på meg noe veldig god form, men håper det blir bedre snart! Jeg er kvalm hele dagen, kunne sikkert blitt med i VM for trøttinger og har den siste uken vært skikkelig plaget med vondt i bekkenet. Som sagt håper jeg at det blir bedre snart, og at jeg endelig kan få denne gløden som gravide liksom skal ha ;) Og når alt kommer til alt, så er jo dette bare en liten tidsperiode av livet, og belønningen er større enn noe annet i denne verden :)

13+1 her, og formen er virkelig bare så som så... Burde vel egentlig bare juble over at kvalmen nå stort sett begrenser seg til morgenen, men er så sinnsykt lei av oppkast og kvalme...

Og trøtt ja! Godt å se at det er flere enn meg som er trøtte. Krysser fingrene for at vi alle får energien tilbake snart! Føler jeg ikke får vært skikkelig tilstede for mann og barn, ikke noen god følelse!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...