CN89 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Når skal dere gå ut i permisjon i forhold til termin? og er det noen som vet om man kan ta ut ferie sammen med permisjonen? F.eks at jeg går ut 3 uker før termin + 5 uker ferie?
Tovelov1 Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Jeg kommer til å ta ut permisjon 12 uker før termin :-) Feriereglene kan jeg desverre ingenting om enda.
estrellita Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Tenkte du å gå ut 8 uker før permisjonen der de første 5 vil være ferie? Fullt mulig, avtal med arbeidsgiver. Hvis du tenker at ferien skal være etter at du har begynt på permisjonen, kan du i følge nav kun utsette permisjonen med lovpålagt ferie, altså 4 uker + 1 dag, ikke fem uker.
CN89 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Ja, det var det jeg tenkte på Har nå fått ordnet det slik at jeg går ut 8 uker før permisjon.
Lise259 Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Vi har 5 uker ferie i året, så om jeg vil bruke disse etter permisjonen så er jo det helt lov. Ingen kan nekte det. Men er lurt å ikke bruke opp all ferie, som sjefen sa er det greit å ha litt ferie til gode. Man blir fort sliten når man har små barn.
CN89 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2011 Det er jo også veldig greit da:) Grunnen til at jeg velger ferie før permisjonen er fordi jeg bruker 1 time og 30 min til jobb med tog og buss. Deilig å slippe det som høygravid med rygg og bekkenplager:) Pluss at jeg får tid sammen med småguttene før lillebror kommer til verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå