Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille jenta vår. Nå har pappa og mamma hanglet i noen dager, og det ser ut til at vi har klart å smitte lille prinsessa.Hun har, siden i går, hostet ekstremt masse, samt at det surkler mye i halsen hennes. I dagtidlig hostet hun så hun brakk seg og kastet opp. Det er helt forferdelig å høre på, og dessverre lite å gjøre. Allmenntilstanden ellers er veldig fin, og vesla har ikke feber.

Vi har bygd opp senga, samt gitt saltvann. Dette til tross for at hun ikke er tett i nesa. I hele natt lå jeg på vakt, og med en gang det var rolig, måtte jeg sjekke at hun faktisk pustet.

Huff og huff.. trenger å høre at det går bra til slutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille krabat fikk også sin første forkjølelse da han var i underkant av 3 mndr. Han surkla så veldig at jeg faktisk ble sendt til en astmalege for en ekstra sjekk. Han sa at det ville gå over av seg selv, og det gjorde det! Helt forferdelig å høre på, men ikke så mye man kan gjøre, dessverre... Om det er noen trøst går det over :) Mini er nå 9 mndr og har nå sin 4. eller 5. forkjølelse :( (Blir nok smittet av basillene storesøster drar med seg hjem fra barnehagen, selv om hun ikke får det...) Surkler noe forferdelig i halsen, og til tider stygg hoste, men heldigvis blid og fornøyd. Saltvann for å forebygge evt ørebetennelse og opphøyd seng er de triksene vi kjører her i huset også. God bedring til snuppa di!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...