Maybeline Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Har dere merket noe forandring av aktiviteten i magen mot fødselen? Hun lille i magen har alltid sparket mye på ettermiddag/kveld, men i går var det heeelt stille- rørte bare på seg av og til. Begynte å bli bekymret for om det var noe galt. Men så satt det hele igang i natt, hun har sparket og styrt på hele natt. Lite søvn med andre ord. Men er dette normalt? Alt de forandrer på rytmen så nærme fødsel? Har termin om 6 dager (mens termin var igår)
Blondie Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 det er helt vanlig at de skifter mønster på slutten, du må huske at hun har veldig dårlig plass nå når d er så nærme hehe:-) men blir d helt rolig skal man jo sjekke det. men vanlig at de blir litt roligere i noen perioder mot slutten! lykke til, hun er sikkert rett rundt hjørnet!
StineH88 Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg har også merket en del forandring i bevegelser no de siste dagene. Har alltid sparket mye på formiddag og kveld, men no er han helt stille nesten hele formiddagen, og mindre aktivitet på kvelden også. Ble litt beskymret en stund, men fikk beskjed om at så lenge man kjenner aktivitet vær dag så er det ok. Hadde mens termin 20, og termin i dag, så håper det er et tegn på at det skjer noe =) Lykke til=)
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Godt å se at dette ikke er uvanlig! Jeg dro til legen for to dager siden etter at det hadde vært stille i magen i 12 timer. I løpet av de siste to dagene er døgnrytmen en heeeelt annen enn det jeg har opplevd siden juni/juli. Plutselig er det visst greit for den lille gutten i magen å rocke hele natta og sove hele dagen...! Jeg har tre uker til termin i dag, så det kan fortsatt gå noen uker før fødsel skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå