*bikki* Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Når legen min skulle bestille overtidskontroll på SUS til meg, fikk han beskjed om at den gravide selv skulle ringe fødepol. 6. dagen etter termindato... Greit nok det, kan kanskje pushe på litt selv da om at jeg vil komme i gang fort
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Hei.. stikker innom fra 2 trimester. :-) Takk for infomasjon greit å vite. skal selv på sus i februar :-D Tror ikke alle leger å sånn er like flinke med å infomere om slike ting. :-)
Maybeline Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Ja dette er visst nytt denne uken. jordmor sa til meg at sus har fått så utroooolig mange telefoner fra legen/jordmødre om at de vil bestille time til den gravide 1 uke etter termin. Men så er problemet at veldig mange av disse gravide har født innen denne timen - dermed er det bedre at den gravide ringer selv til sykehuset og får time dagen etter.
*bikki* Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 Har også tenkt at det er det som er begrunnelsen Maybeline Vi får satse på at vi også føder før 6.dagen slik at vi slipper å ringe hoho
Maybeline Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 uff ja, jeg vil ikke vente så lenge på fødel... eg klar for å føde nå jeg. hehe
*bikki* Skrevet 29. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2011 Når har du termin da? Jeg har i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå