Gå til innhold

Flere med bekkenløsning i uke 12???

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Er det normalt å få det så tidlig i svangerskapet??? Leste om hun Tone på forssiden som fikk bekkenløsningsympomer i uke 17,og at det var svært så tidlig og et faresignal..... *bekymra!!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått diagnose bekkenløsning denne uken. Var da 15+4. Merket smertene allerede i uke 8, men da var det ingen som trodde på meg...................... Men har ikke inntrykk av at det er noe problem. Har fått time til fysio hvor vi skal diskutere tilrettelegging, og tiltak.. Kan fint være jeg greier å holde det i sjakk forsto jeg. Men, om man etter å følge "alle" råd bare blir dårligere er det vel muligens grunn til å bekymre seg :)

Skrevet

Jeg fikk tidlig bekkenløsning forrige svangerskap, husker ikke helt når, men er nå i uke 16 og smertene blir verre og verre. Gikk jevnlig til fysio sist og må det nå og. Viktig at du begynner hos fysio og med øvelser så det ikke blir altfor ille.

Skrevet

hei eg begynte i uke 8 med bekkenlåsning og isjas smerter.gått noen kiropraktor noen ganger. Å vore på rehablitering senter i 3 uker og fått trening på bekkne me fysio annenhver dag. Men sliter enda,men i forje sv.skap havnet eg på sjukehuset grunnet eg ikke klarte gå pga bekkenløsningen var så kraftig. Presset meg en del da. Lært denne gang at slik skal man ikke.

Skrevet

Jeg fikk BL i uke 10 sist, og begynte i bekkengruppe uke 12. Gikk på krykker fra ca uke 20.

Plagene var der i ca tre år etterpå også, men så ga det seg.

Denne gangen går det helt fint og jeg er i uke 27 nå :))

Noen som får BL så tidlig blir bedre etterhvert i svangerskapet da, så krysser fingrene for at du blir det! :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) ble litt beroliget nå ;)

Ja håper d gir seg snart, for d er ikke noe godt!!!! Merker at d er veldig sånn av og på med smerter...igår kjente jeg ikke så mye til det, men idag har d vært veldig vondt.... hadde problemer m å komme meg opp fra senga imorges, men akkurat nå kjennes d litt bedre ut igjen... :-S Det er no greit d da, så får jeg gjort litt husarbeid imeillom "slagan"... :P

Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning i uke 8. Rimelig fortvilet da! Klarte ikke gjøre øvelsene jeg fikk av fysio- for all bevegelse var smertefullt! Men det gikk plutselig over i uke 20. Nå er jeg 27+4 og kjenner på det gjevne ingen ting:) Såå.. det kan jo gå over:) Håper det skjer for deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...