Gå til innhold

noen med peiling på CB-graviditetstest???????? erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vel mest sansynlig ikm på lørdag og tok en test i dag av cb. første gangen jeg har brukt den. det kom opp et svakt kryss, såg det uten problem, kom opp med en gang. men etter en halvtime så er streken/krysset plutselig mye svakere.ser det nesten ikke... er det normalt eller???????

har brukt å tatt billigtester som e no har hatt svak strek i 3 dager på som hadde blitt sterkere. men de er jeg tom av

å tenkte å spare cb-digital med ukeindikatoren til lørdag. var jo hos gyn den 15. og da trodde hun jeg hadde hat el. sex 2 dager før og den 15. å begynte å få positivt men svakt svak strek på billigtestene mandag på dag 11 dpo ca.

har jo litt tegn på graviditet også. kvalme før ikm(samme som da jeg var gravid me gutten min) puppene er rare og litt ømme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) I bruksanvisningen er det bilder av ulike testresultat, som skal illustrera at et kryss er et kryss uansett kor svakt det er. Er det et kryss er du gravid. KVa som skjer emd testen etterpå speler ingen rolle. Les av testen i henhold til bruksanvisningen :) Gratulerer!!

Skrevet

takk :) tørr nesten ikke juble. er så redd det skal vare feil. off er litt hormonell her tror jeg.

Gjest Babyblue... <3
Skrevet

Aaaw så heldig du er..gratulere!

Skrevet

tusen takk :) liten milepæl for oss som har problemer med syklus og kropp. da slapp jeg pergo og ovitrell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...