Gå til innhold

cb-test noen med peiling??????+

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vel mest sansynlig ikm på lørdag og tok en test i dag av cb. første gangen jeg har brukt den. det kom opp et svakt kryss, såg det uten problem, kom opp med en gang. men etter en halvtime så er streken/krysset plutselig mye svakere.ser det nesten ikke... er det normalt eller???????

har brukt å tatt billigtester som e no har hatt svak strek i 3 dager på som hadde blitt sterkere. men de er jeg tom av

å tenkte å spare cb-digital med ukeindikatoren til lørdag. var jo hos gyn den 15. og da trodde hun jeg hadde hat el. sex 2 dager før og den 15. å begynte å få positivt men svakt svak strek på billigtestene mandag på dag 11 dpo ca.

har jo litt tegn på graviditet også. kvalme før ikm(samme som da jeg var gravid me gutten min) puppene er rare og litt ømme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg! Hadde ikm i går (onsdag) og svidde av en test på mandag. Fikk et svaaaaakt kryss, men mannen kunne bekrefte at det ikke var ønsketenkning. Etter frokost skulle jeg ta bilde av testen, men da var den blitt til minus... trodde jeg skulle daue av skrekk! Ble helt skjelven og gikk på en testsperre. I går stilte jeg med A1 test (uvenner med CB nå, ja) og da kom det | | etter et lite minutt. Og det beste av alt var at strekene ble sterkere og sterkere ila den neste timen! Heier på deg!!

Skrevet

Svakt kryss og streker betyr nok at du er gravid :) Er ikke så mye tvil, så et forsiktig gratulerer fra meg :)

Skrevet

takk :) men tørr nesten ikke juble enda... huff assa kor vi skal gå jenomm alt.er på på nippen til gråt her no, er jo litt hormonell kjenner jeg.

er jo ikke heilt sikker på ikm heller. men tar jo utgangspunkte etter 32 dager. men da har jeg hatt tidlig el siden gyn mente det den 15.( tror jeg hadde el den 13)

Skrevet

har altså da lært, at ett kryss er ett kryss og en strek er en strek,

så gratulerer så mye, du har nok fått deg en liten spire i magen din!!!! <3

jeg testa også 2 dager før IKM fikk en sterk strek og en svak strek som kom etter noen minutter.. Så da lærte jeg at en strek er en strek !!!

gratulerer igjen

Skrevet

CB pluss(de med kryss) har en tendens til å vise falsk positivt svar. Men om du har fått strek på billigstrimlene også vil jeg tro du er gravid:)

Husk at den digitale gjerne trenger en del mer hCG enn vanlige tester så ikke ta den før ikm iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...