Florida11 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Testet i dag positiv på graviditetstest igjen, er 3 uker + 6 dager. I dag er det akkurat 8 uker siden jeg hadde utskrapning etter MA i uke 10+6. Er så lykkelig over at jeg ble gravid igjen, og så raskt. Jeg er 37 år (og i min mors familie kommer de tidlig i overgangsalderen), så jeg var og er nok litt redd. Så ble det positiv test igjen. Jippi!!!!! Jeg har hatt sånn annenhver-opplegg med de to andre jeg har...Fikk ei jente i 1999, så Ex.u og SA samtidig i 2001, så fikk jeg ei jente i 2002, så MA nå når vi prøvde igjen i 2011. Så da ligger oddsene der for at det går bra denne gangen :-) Vi fikk så plutselig lyst på en liten attpåklatt sjø. Har bare testet på sånn billigstrimmel ennå, skal teste med digital også i morgen eller i løpet av helga tenker jeg :-) Det er definitivt to streker på testen min altså.
ebj Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Ikke for å ødelegge lykken for deg, men det kan vell være at det ennå er spor etter hcg i kroppen din etter forrige graviditet? Hvis ikke, gratulerer så mye med lille spire! Håpe alt går som det skal denne gangen
Florida11 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2011 Neida det henger ikke igjen fra MA. Jeg testet meg et par ganger etter MA for å være sikker hvis jeg skulle bli gravid igjen. Jeg hadde svakt positiv test èn uke etter utskrapning, to uker etter hadde jeg helt blendahvit test - negativ. Testet meg også forrige mnd dagen før jeg fikk mens, og da var jeg ikke gravid. Så det er definitivt ikke noe som henger igjen. Jeg er gravid! :-)
krølle... Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer med positiv test Jeg har fått positiv test to dager på rad med A1 test, og satser på den berømte digitale i morgen. "Gravid" er liksom litt mer bekreftende enn | | for en kontrollfreak. Skulle ønske man fikk et lys på magen den dagen man ble befruktet, og deretter en rosa/blå strek som fortalte hva som var i vente... Blir spennende tider fremover...
Florida11 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2011 Har testet med clearblue digital - og den sa også (heldigvis) Gravid! :-) Så gøy! Det er noe ekstra gøy med de digitale testene, hvor det står klart og tydelig at man er gravid altså... Da er det bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen, og det tror jeg det gjør :-)
Kaktus_86 Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Åå, så godt da Gratulerer så mye og lykke til med rugingen i tiden fremover!!
Leirha Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Gratulere så masse!!! Håper oddsene slår til og at det nå blir et fantastisk spennende 2012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå