Gå til innhold

Endelig er termin dagen her, men skjer jo ingenting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var termindagen komt, har nettopp vært hos legen. Hun sier no ikke så mye, tar bare blodtrykket og måler, så er man ute igjen... Liker mye bedre gå til kontroll til JM. Hvordan er legen deres, får dere nok info føler dere?

Jeg ble satt opp på overtidstime 11/10, håper så inderlig at jeg ikke må på den! Hadde jo mens termin 20, så synes det er veldig lenge over selv om UL termin er i dag.

Hadde litt gjennomsiktig slim med litt blod i i dag tidlig da jeg var på do. Så er jo lov å håpe det skjer noe snart=)

Ha en fin dag alle sammen! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååh, I feel your pain! Hadde termin i går, menstermin var 23/9, og ingen tegn på fødsel så langt :-( Skal til JM i dag, får vel overtidstime neste uke da tenker jeg....

Skrevet

Det er litt deprimerende bare gå sånn å vente=/ men vi har jo ingen andre valg heller. Synes det er veldig lenge å gå to uker etter termin før man får overtidskontroll, vet jo at man ikke blir regnet som på overtid før to uker etter UL termin, men når jeg har 9 dagers forskjell på terminene, synes jeg man skulle hatt en mellomting. Er livredd for å få en stor baby og komplisert fødsel=/

Og her i Bergen lar jo de oss gå over 3 uker på terminen=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...