snartmortilto<3 Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Finnes det noe fy-fy pålegg? Hvordan er Prim, Banos, kaviar, smøreost, makrell i tomat ?
elinmor2 Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 hei.. min 1 åring elsker kaviar og makrell i tomat og i følge legen hennes så er det bare å dytte i henne det hun vil ha, men være forsiktig med sukker..
Giss Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Her i huset lot vi dem spise stort sett det meste av pålegg etter at de hadde passert ettårsdagen. Unntakene var ting som var vanskelige å tygge (salami, fårepølse osv) samt diverse former for nøttepålegg. Ellers var vi tilbakeholdende med å sette søtt pålegg på bordet - men de fikk en gang i blandt syltetøy likevel. Prim regner jeg ikke som søtt pålegg i den forstand selvom det er noe sukker i det. Stort sett fikk de leverpostei, prim, laksepålegg, makrellpålegg, smøreoster, kaviar, egg, hvistost, tomatost, brunost, skinkestek - og så banos, og syltetøy en gang i blandt.
snartmortilto<3 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2011 Det var godt å høre. Ble litt febrilsk av noen innlegget jeg leste her inne. Hva med 5 kr kneipen, er det noe negativt med den? Vesle jenta vår synes den er het fortreffelig (vi har oppskjærte skiver i fryseren, og tar det opp før vi skal spise, da har vi alltid ferskt brød). Men noen mener den ikke er "sunn" nok? Selv mener jeg at den er sikkert mer luftig enn andre brød, men direkte usunn er den da ikke?
Giss Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Voldsomt grov er den vel ikke - men direkte loff er det jo absolutt heller ikke. Jeg opplever vel egentlig at det største problemet med kneip er at den er så luftig at man må spise ganske mye for å bli mett.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Kneip er bare vomfyll ja. Har hatt det i barnehagen jeg jobber i og barna spiste vanvittig mye for å bli mett ja! Slipper du en promp er du like sulten igjen.....hehe:)
EgG Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Jenta mi er 19mnd og hun sier selv i fra hva hun vil ha på skiva. Nugatti etc vet hun ikke hva er. Men prim, Gomme, Skinkeost, Krusedulle kaviar, Makrell i tomat, Leverpostei, ost, skinke, servelat og hjemmelaget syltetøy er pålegg som går ned her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå