3barnsmor123 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Ikke så ofte at jeg lurer på om det er noe på gang men det kommer ca hvert 20 min og sånn har det ikke vært tidligere...veldig uvandt!!! Prinsessa i magen har vært usedvanlig aktiv i dag også??? Noen som har det på samme måte ?
siljesnupp med minisnupper Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 har hatt masse kynnere i flere uker nå og i kveld er det helt texas nedi der:) kjennes ut som jeg har gått med en konstant kynner nå i hele kveld. konstant knall hard mage. masse spark og føles ut som om den lille tar en dobbel 360 av og til:) har 17 dager igjen så hadde ikke gjort så veldig mye om det var ting på gang:)
3barnsmor123 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2011 Har hatt masse kynnere siden uke 20 men ikke så tette som i dag så dette var litt uvandt Har ul-termin 30 okt mens.termin 27 okt så hun kan godt vente en ukes tid t men jøss hvis hun vil komme nå så er a hjertelig velkommen Håper det skjer noe hos deg snart da siljesnupp
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Samme her og 2 uker igjen. Spiser sjokolade nå for å se om hun vil sparke, er veldig stille ikveld. Hatt kynnere ofte, hvert 6 min i hele ettermiddag og kveld og de er ganske vonde. ÅÅ der kom sparka jeg har ventet på Er litt skummelt med meg fordi jeg aner ikke om de er ekte eller falske.Har hatt kjappe fødsler med de andre, men det har ikke kommet noen slimpropp eller blødning enda så venter litt og ser før jeg hører med føden. Har jo en liten mini på 1 år som sover også.. Er sikkert bare modning og lureri hehe. Lykke til:)
3barnsmor123 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 Oi så spennende Hold oss oppdatert da og masse lykke til om det er noe på gang
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Det skal jeg, men er sikker på at det gir seg selv om en varm dusj ikke stod i veien for 2 kynnere hehe Husker jeg satt slik en kveld, en uke før jeg fødte lillegutt også. Er litt engstelig for ikke å rekke frem. Våknet med et brak litt over 3 på natten sist med en kjemperie og blod, 45 min senere hadde jeg 8 cm og fødte under 2 t etter det... Så her har jeg fått beskjed om å være på vakt.. Har kynnere som kommer hvert 4-7 min og varer ca 45 sek, får også noen korte innimellom så er nok modning.
3barnsmor123 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2011 Oi sikker på du ikke vil ringe føden for sikkerthetsskyld da??? Jeg hadde jø vært overnervøs om det hadde vært meg...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Gikk og la meg for å se om det vedvarte og det gjorde det i en halv time før det gav seg. Føler meg mørbanka i kroppen idag. Var sikker på at det ville sette igang siden jeg var på do 6 gng i går med nr 2 hehe.
3barnsmor123 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2011 Åhhh typisk!!! Men da er det vel rett rundt hjørnet
siljesnupp med minisnupper Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 sukk ga seg i 2 tia i natt her... meeen når jg stod opp i dag var det ne veldig rart.. så meg i speilet og holdt på å steile. magen har synki noe helt sinnsykt i løpet av natta!!!! synker den mere nå dasker den i låra når jeg går!! kan ikke huske at dette skjedde med førstemann:)
RM79 Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Så spennende det var å lese dette da! Jeg hadde det på samme måte i går! Magen føltes egentlig konstant steinhard, men det må vel være vondt hvis det skal være rier. Har hatt ks med de andre barna mine, så synes det er vanskelig å vite når det går fra å være kynnere til å være rier. I forigårs var jeg hos jordmor, og da hun tok registrering på meg, så var det lett både å se og kjenne at jeg fikk kynnere ca hvert 10 min. Kan ikke si at jeg har det vondt, kan sammenligne det jeg kjenner med mensmurringer. Og så "stikker" det på en måte nedover en del, har veldig økt utflod i dag. Hmmm skjer det noe snart tror dere, eller skal det være sånn i to uker til, tro?? Magen min har også sunket veeeldig!! Ikke noe tegn til slimproppen.. 2 uker til snuppa skal komme.
3barnsmor123 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2011 Oi så gøy, nå begynner det endelig å skje noe med oss oktmødre Er du usikker så går det jo ann å ringe føden og spørre om de kan ta en sjekk, kan jo hende du er en av de heldige som ikke får så vonde rier Også tenker jeg på at du sier ting er litt annerledes i dag med økt utflod å sånt, er jo ikke sikkert slimproppen går, det har den ikke gjort på mine to så jeg håper at det gjør det denne gangen her
RM79 Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Ja, det er gøy at det endelig skjer noe! Kommer til å ringe om det tar seg opp igjen i kveld. Har hatt masse kynnere i dag også, men ikke fullt så intenst som i går kveld. Roet seg til natten. Kjenner at jeg begynner å bli lei av å være gravid, og gleder meg veldig til vesla kommer!! Hvor mange dager har du igjen Cam1980??
3barnsmor123 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2011 Ja nå er jeg gørr lei også... Jeg har ul-termin 30okt og mens-termin 27 okt så jeg har liksom litt igjen, syntes dagene går så innmari seint! Er det ikke typsik at det gir seg på natten da, de herre lureriene kan de ha for meg...det får være enten eller hehe Blir spennende å følge deg utover kvelden
RM79 Skrevet 30. september 2011 #16 Skrevet 30. september 2011 Her har det ikke skjedd så mye mer, bare modning og lurerier, altså! Men det er helt i orden, selv om jeg er ganske lei av gravidmagen. Permisjon og tid for meg selv med God morgen, Norge! og strikking er også ganske fint )
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. september 2011 #17 Skrevet 30. september 2011 Hadde noe grusomt med stikk og nedpress i går kveld. Var hos legen idag og han kjente hodet var festa seg, noe som er ganske uvanlig for en 4 gangs fødende (festa seg ikke sist) Så er nok derfor jeg har hatt så vondt. Så nå er jeg enda mer redd for å ikke rekke føden siden jeg har hatt så kjappe fødsler og så kort tid siden sist:( Har jo i tillegg en som må ha b.vakt og en mann som jobber ettermiddager og kvelder. Fikk bekjed om å være veldig på vakt.
siljesnupp med minisnupper Skrevet 30. september 2011 #18 Skrevet 30. september 2011 oj så spennende katta!!! er ikke langt unna nå:) her er jeg litt usikker på om jeg skal sende mannen på jobb i natt eller ikke.. kynnerene har blitt sterkere og sitter mer i ryggen... få mamma til å være her i natt tenker jeg i tilfelle mannen må komme hjem fra jobb så hun kan passe 4 åringen her... er helt sikkert ikke noe men er greit å våre forberedt.
3barnsmor123 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #19 Skrevet 30. september 2011 Åååhhh kansje feil å si dere er heldige men det virker jo virkelig som om noe er på gang hos dere...skulle sååå ønske det var meg, akkurat 1 mnd ul-termin i dag så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet litt til gitt Mine kynnere er nå om dagen oftere om kvelden og om natta er det ingenting som jeg kan kjenne værtfall mens om dagen da kommer de å går litt... Men skal være enig i at jeg virkelig skal nyte den site tiden nå med aleinetid på dagen med god morgen norge og den kosen før 3barnsmamma-tilværelsen slår inn for alvor men joss som jeg gleder meg til å få ei jente i hus Og i dag var jeg å kjøpte hjemreise antrekket til lille frøken snupp
siljesnupp med minisnupper Skrevet 30. september 2011 #20 Skrevet 30. september 2011 hehe vi får nå se da:) min ul termin er ikke før 1 nov men jeg nekter å følge den for jeg veit når jeg blei gravid og det stemmer ikke overens med ul termin. så hvis jeg skal gå i over en mnd til slik som det her kommer jeg til å bli gal!!!!!:) har funnet fram samme hjemreise antrekk som storebroren brukte jeg:) hadde nøytrale klær da i tillfelle det dukka opp ei jente i steden for en gutt.. selv om ul ikke var i tvil. og siden vi ikke har noen aning om hva som kommer ut denne gangen passer det bra med samme antrekk:) er koselig å nuske litt med babytingene om dagen:)
3barnsmor123 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #21 Skrevet 30. september 2011 Når er din termin da? Ja er herlig med alle de nydelige babytingene Jeg har et ekstra antrekk fra førstemann som jeg kan ta med i reserve hvis det plutselig skulle dukke opp en gutt, dette er nøytralt nydelig hvit strikka sett...er så glad jeg har tatt vare på det Men har et problem om det skulle komme en gutt for her er alt i rosa til og med sprinkelsenga he he
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. september 2011 #22 Skrevet 30. september 2011 Kan være en lita luring også hehe. Men kynnerene sitter jo mer i ryggen og langt nede, har også oftere do-trang. Vanskelig å vite dette. Høres jo ut som om det skjer noe snart med dere andre også, og selv om du har 4 uker igjen Cam 1980 så kan alt skje:). Blir spennende å se om det skjer noe igjen ikveld. Har hatt litt kynnere idag og synes det er ekkelt å gå, men ellers ingenting.
siljesnupp med minisnupper Skrevet 30. september 2011 #23 Skrevet 30. september 2011 min termin er 15 oktober.
3barnsmor123 Skrevet 30. september 2011 Forfatter #24 Skrevet 30. september 2011 Jeg hadde en kynner for 15 min som var skikkelig vond men gidder ikke tenke tanken på at det evt kan være noe for blir så skuffa når det gir seg. selv om jeg gruer meg noe sinnsykt t selve fødselen og alle de timene med vondt så er jeg sååå klar for å bli ferdig nå, så la oss håpe at vi føder på rekke å rad her snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå