<3 Baby 11+12 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Synes det er supervanskelig, puh 8/ Hvilke frukt kan de spise fra 6 mnd? Jeg har sålangt gitt mango,pære,eple,sviske,banan og drue. Sitrusfrukter er ikke lov før fyllte 1 år? Kan man gi ananas? klementin? Noe annet man ikke kan gi? Også lurer jeg på middag og(jadda,hehe;)) Han har smak en gang på grønnsaksmos fra Nestle. Nå er han over 6 mnd, kan han få 6 mnd glass? selv om de inneholder maaange ingredienser? eller må man innføre en og en- hvordan gjøres dette i praksis da? en dag løk og neste kylling 8/ ? Hipp sin fruktyogurt inneholer skummetmelk, og det står 6 mnd på den. men man kan jo ikke gi melk før fyllte 1 år. La være å spise den.. ? så det ikke før etter jeg hadde kjøpt den. Han får grøt ca kl 9 og kl 17:30 på kvelden+ evt sviskemos, fruktmos til dessert. Når gir dere middag? Huff synes det er så mye greier, og sååå vanskelig å få med seg allt. Håper noen gidder å svare=)
skinkebit Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Det er selger i butikken er jo greit og sundt, ellers hadde dte ikke vært der. + at vi bor i norge, verdens rikeste land. ha litt tro på saten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå