Gå til innhold

Flere som tenker å ta gradert permisjon? Hvirdan gjør dere det? Trenger litt regne-tenkehjelp (samme som 2tr)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har bestemt meg for å jobbe 20% gjennom permisjonen.

Prøver å regne litt på dette, men kan dere hjelpe meg om jeg har forstått dette rett?

Totalt får vi vel 47 uker når vi velger 100%dekningsgrad.

Min permisjon blir da 35 uker når man trekker fra fars 12 uker.

Det er ikke lov å jobbe 3 uker før termin eller 6 uker etter (35-9=26uker jeg kan jobbe).

Blir det ikke da rett at jeg har 26 dager tilgode om jeg jobber 20%..(det er jo 1 dag pr uke)?

Dersom jeg velger å ta ut 5 uker ferie rett etter de 35 ukene, kan jeg da jobbe 20% i de? (Slik at det blir 26dager+5=31 dager ekstra)

Hva gjør dere? Tar dere ut ca 4 uker ekstra permisjon etter det, eller jobber dere 1 dag mindre i 26/31 uker? (Evt 2 dg mindre i 13 uker..)

Sikkert litt komplisert å skjønne seg på for de som ikke befinner seg inni mitt hode akkurat nå;) Men håper noen kan hjelpe meg å tenke! (samt spennende å høre om flere har tenkt å gjøre det!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også jobbe 20 %. Først skal jeg ha mine 9 uker, deretter skal jeg ha tre uker ferie (som jeg ikke har hatt i år). Fra januar skal jeg jobbe 20 %. Jeg har også kommet til 26 dager.

Når det gjelder jobbing i ferien, tror det kommer litt an på jobben... På min jobb må jeg ha sammenhengende ferie i minst tre uker i juli, så jeg kan ikke gjøre som deg;)

Etter permisjonen min, og etter sommerferien 2012 er planen at min mann skal ta sin permisjon med å være hjemme 3 dager og jobbe 2 dager (når jeg er hjemme de siste 26 dagene (13 uker). Når mine dager er brukt opp skal han være hjemme 100 % resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...